lillelille Skrevet 2. april 2008 #1 Skrevet 2. april 2008 Egentlig elsker jeg å lese, men i det siste er det veldig få bøker jeg virkelig har lyst til å begynne på. Kanskje dere leseglade KG'er kan fortelle hvilken bok som er deres favorittbok? Så kanskje jeg får leselysten tilbake Jeg kan starte: "Ved elven Piedra satt jeg å gråt" av Paolo Coelho. Jeg liker også krim veldig godt. Hva er din favoritt?
Arwen Skrevet 2. april 2008 #2 Skrevet 2. april 2008 Den aller aller beste boka må være Haikerens guide til galaksen, man ler faktisk fra første side.
FoxyFish Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Egentlig elsker jeg å lese, men i det siste er det veldig få bøker jeg virkelig har lyst til å begynne på. Kanskje dere leseglade KG'er kan fortelle hvilken bok som er deres favorittbok? Så kanskje jeg får leselysten tilbake Jeg kan starte: "Ved elven Piedra satt jeg å gråt" av Paolo Coelho. Jeg liker også krim veldig godt. Hva er din favoritt? Jeg er også veldig glad i Paolo Coelho, men min favoritt er "Veronika vil dø". Hvis du ikke har lest den, så anbefaler jeg den Ellers er Snømannen av Jo Nesbø veeeldig spennende.
Karma Police Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Litt småteit i disse dager kanskje, siden filmene ble så "hypa" opp. Men jeg leste Ringenes Herre, Hobbiten og Silmarilion første gang da jeg var 13-14år og de bøkene har holdt seg som det beste jeg har lest i mitt liv til nå! Men må si jeg er forelsket i bøker generelt, og leser mye, de siste årene har vel vært overfyllt med Harry Hole og hans fyllekuler, dametrøbbel og mordsaker.
theamoren Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Vanskelig å plukke ut favoritt ja.. Jeg liker også Harry Hole! Anne Karin Elstads Folket på innhaug bøkene ble jeg helt forelsket i!
Gjest Gjest_lise_* Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 jeg liker veldig godt "tusen strålende soler" av Khaled Hosseini. Den er helt nydelig:)
Bianca Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Drageløperen må være den mest gripende boken jeg har lest. Begynte å grine med en gang da jeg så filmen fordi jeg visste alt som kom til å skje :gjeiper: En av de mest spennende bøkene jeg har lest er The Historian (husker ikke hva den heter på norsk). Menn som hater kvinner er også vanvittig bra og spennende, gleder meg til å lese oppfølgerne.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jeg har sjeldent blitt så overrasket over bok som "Lasso rundt fru luna" av Agnar Mykle. Humoristisk og et veldig godt språk. Som krimelsker er jo triologien til Stig Larsson et must!
Gjest Gjest_Beth_* Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 "I know this much is true" av Wally Lamb. Vet ikke om den er oversatt til norsk.
MarianneE Skrevet 3. april 2008 #13 Skrevet 3. april 2008 Snømannen av Jo Nesbø. Den boka sitter i kroppen nå 6 mnd etter jeg leste den
Eplekake Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Praxis (av Fay Weldon) Veronica vil dø Askepotts stesøster og andre oppbyggende fortelinger
Mirabella83 Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Menn som hater kvinner er også vanvittig bra og spennende, gleder meg til å lese oppfølgerne. Jeg har 40 sider igjen av oppfølgeren du henviser til "jenta som lekte med ilden" (eller noe sånt). Og jeg kan ikke vente med å starte på oppfølgeren til den igjen! Fantastiske bøker!!! Stieg Larson er forfatteren for de som lurer på det. Skriver ellers under på "folket på innhaug"-bøkene av A.K Elstad. Drageløperen var også fantastisk, og jeg gleder meg til å ta fatt på tusen strålende soler.
Naley23 Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Snømannen av Jo Nesbø. Den boka sitter i kroppen nå 6 mnd etter jeg leste den Snømannen er også en av mine favoritter, hørte den på lydbok, anbefales! Andre favoritter er The Secret Dreamworld of a Shopaholic og alt fra Unni Lindell!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Milleniumtriologien er på toppen akkurat nå. Leste dem ut for noen måneder siden, og jeg tenker så ofte på hovedpersonene at det m å jo bare være gode bøker. (Bøkene til Stieg Larsson) Ellers er jeg glad i Saabye Christensens Beatles og Halvbroren. Gleder meg til tredje og siste oppfølger til Beatles.
Essie_ Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Millenuimtriologien her også. Klarte ikke å legge dem fra meg. Men elsker å lese, så har mange andre favoritter også.
theamoren Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 Enig i milleniumstriologien! slukte de bøkene!
Anglofil Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro. Nydelig bok! Og må nesten også nevne Jane Eyre av Charlotte Brontë, samt North & South av Elizabeth Gaskell og Bleak House av Charles Dickens. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå