Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
:klemmer: Fikk så lyst til å skrive : JEG ELSKER MIN MANN!!! Det er en ubeskrivelig deilig følelse å elske noen og føle seg elsket :) Det er leit å lese enkelte innlegg der det irriteres for en liten bagatell.Er det noen som har lyst til feks å skrive noe pent om sin kjære?Det hadde vert hyggelig å lese :klemmer:
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg elsker at min kjære alltid passer på at jeg har det jeg trenger av kjærlighet, kos og materielle ting. Jeg elsker hvordan han setter sin ære i å komme overens med min familie og mine venner. Han er flink å lage mat, og flink å fikse ting i og rundt hjemmet vårt. Jeg elsker hvordan han ser på meg og min stadig voksende mage med et smil og et stolt blikk=) Jeg elsker at han vet hva jeg tenker og omvendt. Han får meg til å føle meg trygg på at vi kan overkomme alle hindre som måtte komme, og at han kan beskytte meg mot det meste her i livet. Min samboer er en fantstisk mann på de aller fleste områder kort og godt!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg elsker at min kjære alltid passer på at jeg har det jeg trenger av kjærlighet, kos og materielle ting. Jeg elsker hvordan han setter sin ære i å komme overens med min familie og mine venner. Han er flink å lage mat, og flink å fikse ting i og rundt hjemmet vårt. Jeg elsker hvordan han ser på meg og min stadig voksende mage med et smil og et stolt blikk=) Jeg elsker at han vet hva jeg tenker og omvendt. Han får meg til å føle meg trygg på at vi kan overkomme alle hindre som måtte komme, og at han kan beskytte meg mot det meste her i livet. Min samboer er en fantstisk mann på de aller fleste områder kort og godt!
Så koslig å høre når mennesker setter pris på hverandre.Dere er et fint par!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...