Gjest VakreAmadeus Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Mange ble lurt, de trodde på at vi ikke er alenelenger, at pigviner kunne fly og at Amadeus er ensom og slikt. Hva ble dere lurt av?
Ce'Nedra Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Ingen som har prøvd å lure meg. Leste at Giske skulle bli erkebiskop, men den trodde jeg ikke mye på. En som jeg har sittet og lurt på, er derimot tv-reklamen fra Statkraft. Må ligge masse penger bak, den har jo gått i hele kveld.
Noli Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ingen som har prøvd å lure meg. Leste at Giske skulle bli erkebiskop, men den trodde jeg ikke mye på. En som jeg har sittet og lurt på, er derimot tv-reklamen fra Statkraft. Må ligge masse penger bak, den har jo gått i hele kveld. Ja, men det er selvsagt bare tøys. Dessverre.
DDuck Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 En som jeg har sittet og lurt på, er derimot tv-reklamen fra Statkraft. Må ligge masse penger bak, den har jo gått i hele kveld. Den stusset jeg også litt på, men så kom mannen med et genialt utsagn: "hvordan skal de liksom få strømmen ned til jorda??? Det må være en aprilspøk" og da skjønte jeg også det
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Jeg presterte å bli lurt av Nettavisens oppslag om at et sikkerhetshull hos teleleverandørene gjorde at man kan få tilsendt de tre siste sms'ene til/fra et hvilket som helst mobilnummer http://www.nettavisen.no/it/article1720628.ece
estrella Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Ble ikke lurt. Lurte heller ingen. Har ikke egenskapen til slikt x)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå