augustjenta Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva for papirer er det jeg må ordne før vi gifter oss? Begynte å tenke litt på det. Dama på kirkekontoret nevnte kun no skjema om prøvingspapirer for ekteskap. Men det er vel noen forloverene også skal skrive under på?? Uff, mye man må tenke på...
mia83 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hva for papirer er det jeg må ordne før vi gifter oss? Begynte å tenke litt på det. Dama på kirkekontoret nevnte kun no skjema om prøvingspapirer for ekteskap. Men det er vel noen forloverene også skal skrive under på?? Uff, mye man må tenke på... Dere må fylle ut hvert deres skjema om prøving av ekteskap, og forloverne må fylle ut erklæring fra forlovere. Ellers skjema for navneendring om du skal gjøre det. Prøvingspapirene er bare gyldige i 4 måneder, så ikke send dem inn tidligere enn 4 måneder før du skal gifte deg. De skal sendes til folkeregisteret i din kommune. I min kommune er det det samme som ligningskontoret...
Fun Light Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 http://www.skatteetaten.no/Templates/Skjem...;epslanguage=NO Her finner du skjemaene, under E for Erklæring av... Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå