Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ha vært sammen med en dame som har vært prostituert, en liten stund... da mener jeg at hun har holdt på i bare to år, å har holdt på når hun har vært i en skikkelig økonomisk krise. Da er det ingen stoff med i bildet, å hun lever et normalt liv nå med jobb å greier. Åhun har ikke tenkt å vende tilbake til det nå mere, hun angrer.
Inwe Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Absolutt ikke. Da hadde jeg prøvd alle andre metoder for å bedre økonomien, eller kommet krypene hjem til mor og far om det ikke hadde funket!
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 (endret) ... Endret 1. april 2008 av Alice Ayres
Gjest StockDama Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Absolutt ikke. Da hadde jeg prøvd alle andre metoder for å bedre økonomien, eller kommet krypene hjem til mor og far om det ikke hadde funket! Ditto.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Det her er vel snakk om en dame som har vært prostituert. Så hvist du møter en dame å hun sier at hun var det for 3 år siden, har du trukket deg da, selv om hun hadde god grunn? Husk at alle har ikke forledre som de kan krype å låne penger hos. Damen har sluttet, er i normal jobb nå. Hvorfor eller hvorfor ikke?
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 (endret) ... Endret 1. april 2008 av Alice Ayres
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg lurer på om det er noen menn som kunne ha hatt et forhold til en tidligere prostituert. Da er denne epoken over i hennes liv, å hun blir aldrig å gjøre det igjen, er i vanlig jobb nå osv. Argumenter for hvorfor/hvorfor ikke?
Gjest Mann 24 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg lurer på om det er noen menn som kunne ha hatt et forhold til en tidligere prostituert. Da er denne epoken over i hennes liv, å hun blir aldrig å gjøre det igjen, er i vanlig jobb nå osv. Argumenter for hvorfor/hvorfor ikke? Hvis hun ikke var prostituert lenger og var definitivt ferdig med den perioden i livet så tror jeg det hadde gått fint. Forutsetter da at det er en person som ikke er tydelig merket av sitt tidligere liv.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #9 Skrevet 2. april 2008 Hvist dama ikke hadde fått psykiske problemer på grunn av det, å hun var normalt oppegående så har det gått greit. Så ja kunne ha klart å akseptert det.
Teriyaki Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Nå må dere huske på at det er faktsik flere menn som prostituerer som enn kvinner. (For dere som så på "sexsalg etter skoletid", så fikk dere nok med dere det). Tar meg derfor friheten til å svare her. Hvis min kjæreste (mann) hadde vært prostituer før, så vet jeg ærlig talt ikke om jeg hadde klart å akseptere det. Hvis jeg hadde fått vite det når vi nettopp hadde møttes, så hadde jeg nok sprunget, men kan være at jeg hadde kunne svelget det hvis han hadde kommet til meg og fortalt meg det i dag.
Gjest Tigress Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Tja, luksusprostitusjon trur eg kan å heilt greit, når ein ikkje er så desperat at ein måtte tole kven som helst. Gateprostituert trur eg ikkje eg hadde begynt med, det er for eksponert. Men å drive eit lite firma med luksusprostitusjon trur eg kunne gått heilt fint. Har faktisk snakka med ei venninne om det ein gong, og vi var ganske samde, heller luksusprostitusjon enn ein del andre deltidsjobbar... Trur ikkje eg ville hatt problem med å vere saman med ein som hadde vore prostituert ei stund heller. Vel og merke viss han ikkje hadde fått problem av det sjølv. Trur ikkje eg sjølv ville hatt problem etterpå heller.
Gjest Pax Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 (endret) Først så tenkte jeg: Nei, aldri! Men så tenkte jeg: Nød kan få folk til å gjøre de rareste ting, om det nå er å drepe eller selge kroppen sin. Overlevelsesinstinktet er sterkt. Men da måtte det være i ytterste nød. Og jeg vet ikke hva jeg ville gjort før jeg eventuelt kom i en slik situasjon. Så svaret er: Jeg vet ikke. Og ang å være kjæreste med en eks-prostituert eller lignende; Jeg prøver å ikke dømme andre, folk har sine grunner til å gjøre det de gjør. Ville jeg vært så mye bedre selv, i samme situasjon?... tenker jeg. Jeg prøver å ikke sette meg på min høye hest for å dømme, men heller å forstå, istedet. Men jeg har også mine grenser, voldtektsmenn, pedofile, etc, dem har jeg ikkeno ønske om å forstå eller være i nærheten av. Men sånn ellers; Hvor mye skal man dømme andre? Og hvor mye har man rett til å dømme andre? Det blir et filosofisk spørsmål. Man kan enten avskrive vedkommende, eller gi rom for litt selvransakelse. Endret 2. april 2008 av Pax
Suzy Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Først så tenkte jeg: Nei, aldri! Men så tenkte jeg: Nød kan få folk til å gjøre de rareste ting, om det nå er å drepe eller selge kroppen sin. Overlevelsesinstinktet er sterkt. Men da måtte det være i ytterste nød. Og jeg vet ikke hva jeg ville gjort før jeg eventuelt kom i en slik situasjon. Så svaret er: Jeg vet ikke. Som jeg skulle sagt det sjøl.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 I utgangspunktet er svaret nei. Da ville han hatt et helt annet syn på seksualitet enn jeg har. Men som Pax skriver så vet man ikke før man er i situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Man kan si mye mens man sitter foran dataskjermen sin i Norge, men hvis vi var fattige alenemødre i Etiopia tror jeg hvem som helst av oss kunne blitt prostituerte.
{Pepita} Skrevet 2. april 2008 #16 Skrevet 2. april 2008 Jeg er mer interessert i hvordan fortiden måtte ha påvirket personen, enn hva som måtte være gjort. Tidene forandrer seg, det samme gjør mennesker.
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #17 Skrevet 2. april 2008 I utgangspunktet nei! Men om jeg led psykisk, og ønsket å få " smerte", så kunne jeg kanskje ha gjort det. Blir nesten det samme som selvskading vil jeg tro?... I tillegg dersom jeg var helt desperat, og ikke hadde mat, og betalinga var bra i forhold til andre jobber, så kunne jeg nok kanskje ha gjort det ja. MEN!!! Da hadde jeg plukket mine kunder med omhu....Dvs...hadde det vært en stygg og ekkel mann, så hadde faen meg prisen for et ligg steget kraftigt.... var han kjekk, sexy og deilig så hadde det nok ikke vært så gale, he he...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #18 Skrevet 2. april 2008 Jeg vet ikke om mange har misforstått spørsmålet eller, for mange svarer på om de kunne ha vært prostutiert. Spørsmålet er om du møter en partner som forteller at han/hun har vært prostituert i en 2 års periode, kunne du ha innledet et forhold til denne personen? Da med forbehold om at denne personen selvsagt har sluttet, kansje angrer, men hadde en veldig god grunn, uten at det er stoff med i bildet.
NinjaTurtle Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 (endret) Ja, rent hypotetisk. Null HIV, behandlede kjønnsykdommer og ikke en form for psykisk sykdom som er plagsom, da kunne jeg det. Men ikke om jeg bodde på et lite sted med dere andre som har skrevet i denne tråden. Litt plagsomt å få onde blikk bare jeg skal plukke en melk. Når jeg tenker over det, så hadde det vært en fin mulighet til å treffe potensiell kone uten å risikere så mye følelsesmessig. Du puler en russerdame i russland og om du liker henne, så tar du med henne hjem. Litt som å gå i butikken og ... ja, plukke melk. Endret 2. april 2008 av NinjaTurtle
Gjest nobilian Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 Ha vært sammen med en dame som har vært prostituert, en liten stund... da mener jeg at hun har holdt på i bare to år, å har holdt på når hun har vært i en skikkelig økonomisk krise. Da er det ingen stoff med i bildet, å hun lever et normalt liv nå med jobb å greier. Åhun har ikke tenkt å vende tilbake til det nå mere, hun angrer. *** Nei. Jeg ville dumpa henne skikkelig. I dette landet opplever man ikke økonomiske kriser som er så ille at man MÅ prostituere seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå