Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lyst til å kjøpe en lebestift som sitter lenge og som ikke smitter av på tenner :ler: og som IKKE er for tørr :hoho:

Finnes det?? :forvirra:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Faktisk synes jeg at Invincible fra L'Oreal er helt OK, tørker ikke ut leppene, i hvertfall. Men tørrere enn 'normale' leppestifter er vel slike leppestifter som skal holde lenge alltid.....

Jeg har IKKE testet Max Factors Lipfinity, men har hørt at den tørker ut leppene temmelig mye. Av normale leppestifter liker jeg konsistensen til de fra YSL

M

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker Max Factors lipfinity. Den er ikke for tørr på hvis du bruker lipsylen som følger med, men den kan tørke ut leppene, ja.

Gjest Jamila
Skrevet

Jeg liker de fra Maybelline (water shine heter den visst) godt. Sitter kanskje ikke kjempebra, men er ikke tørr.

Av de dyrere merkene så sverger jeg til Mac, men det finnes ikke i Norge svjv.

Skrevet

Jeg bruker kun Lipfinity når jeg skal ha en leppestift som jeg vil skal sitte godt. Er kjempefornøyd med den og leppene mine blir absolutt ikke tørre.

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ogå på søken etter en som ikke tørrer ut leppene, IKKE smitter av på tenner..og jeg har heller aldri funnet noen :hoho:

Får tilogmed tørre lepper ved bruk av lipgloss :sjarmor:

Skrevet

Lip Finity varer og varer, og holder seg kjempefint :P

men, den er litt tørr, men det går greit med lepomaden som medfølger, det er bare jeg som synes det blir litt vel skinnende. men er definitivt den som har holdt lengst på meg

Skrevet

Alle leppestifter smitter av på tennene. For å forhindre dette, skal du etter at den er lagt, sette fingeren mellom leppene, lage kyssetrut og dra fingeren ut av munnen. Ja - man skikkelig dum og deilig ut når man gjør det - men det funker!

Lip Finity sitter som et skudd, men jeg liker den ikke så godt fordi jeg synes leppene blir tørre av den.

Jeg liker veldig godt Plastic Shine fra Dior. Den sitter godt og gjør ikke leppene tørre.

Gjest Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruna
Skrevet

Lipfinity lukter korrekturlakk! Får meg til å tenke på da jeg gikk på skolen og sniffa blanco hele timen og da det var friminutt og jeg skulle reise meg gikk jeg rett i bakken.

Skrevet

Gjest skrev:

"Er ogå på søken etter en som ikke tørrer ut leppene, IKKE smitter av på tenner..og jeg har heller aldri funnet noen

Får tilogmed tørre lepper ved bruk av lipgloss"

*******************''

Et tips til deg, gjest er å kjøpe lippgloss/leppestifter uten parafinoljer. Mange får tørre lepper hvis lipglossen/leppestiften inneholder parafinoljer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Estee Lauder har gode leppestifter. Men det er fler typer så spør deg frem.

Ellers så er jeg glad i Kanebo sine.

Clinique er jeg ikke fornøyd med, de sitter dårlig.

fruenge.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har lyst til å kjøpe en skikkelig rød rød lebestift jeg fordi om det gikk av moten en gang på 50' tallet :hoho:

Skrevet

Har dere lyst at jeg forteller hva leppestift er laget av?

Skrevet

Ja takk.

Skrevet

Kaktus-lus.

Sånn.Nå vet dere det.

(Så det på Nrk for noen år siden)

Skrevet

Gjelder ikke alle leppestifter ihvertfall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...