Gå til innhold

Anbefal et massasjested i Oslo :)

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg har gått rundt med stive muskler i nakken, ryggen og skuldrene lenge, og dermed også en hodepine som jeg ikke blir kvitt.

Så jeg er på utkikk etter et spa/salong som er gode på massasjer, som ikke bare gir "kosemassasjer", men massasjer som løser opp steinharde muskler, uten at det blir tortur :P

Legg gjerne ved personlige erfaringer, hvor det ligger, og ca pris ;D

Takk for alle svar!

Hilsen Grafica med steinnakken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være et spa?

Hvis ikke så kan jeg anbefale "Klinikk For Alle", bruker innimellom å gå til en som heter Erik på Storo. Han er en mensendieckterapaut og kjempeflink til å løse opp knuter i nakke og rygg i hvert fall (det er det jeg har brukt han til).

Har alltid bestillt en dobbeltime og vært der et par - 3 ganger i slengen (det er riktignok et år siden sist jeg var der).

Vil uansett anbefale han på det varmeste.

Eller så har jeg hørt om "Dragonfly" som er et spa (har ikke vært i oslo, men i deres avdeling i utlandet, men har hørt mye positivt om de i oslo).

De tilbyr mange ulike former for masasje til ulike priser så de vil nok kunne hjelpe med å finne den typen som passer best for deg!

Skrevet

Som vanka spør: Må det være et spa?

Dersom det haster, så er det veldig mange fysikalske institutter i Oslo som ikke har noe særlig med ventetid som følge av at de ikke får refusjon fra folketrygden.

Selv går jeg til behandling (for behandling av stive muskler i nakke og skuldre) på Bryn og betaler ca 300 pr gang.

Gjest Grafica
Skrevet

Vel, nå som jeg først har råd til å gjøre litt "luksus" ut av det tenkte jeg at det kunne vært litt ekstra fint med et spa, tenkte muligens å ta en ansiktsbehandling eller noe slikt i samme slengen :)

Men skal sjekke ut de stedene dere anbefalte, tusen takk vanka og tulla :)

Skrevet

Her kommer et tips til på et spa

Beths Beauty som ligger på frogner og skillebekk (de har to avdelinger). Sambo kom hjem idag etter 1 1/2 time med masasje hos de. Hans beskrivelse var som følger "fantastisk deilig - dritdigg. Tror aldri jeg har vært så avslappa tidligere". Det sier vel sitt.

Har selv vært hos de og bestillt 1 1/2 time hudpleie med massasje - kjempedeilig! Behandligene er deilige og de er kjempeflinke (eneste aber er at de vistnok har fått instruksjoner om mer-salg, men verdt det uansett).

Masasjen er på nakke og skuldrer, bakhodet og ansiktet forøvrig - deilig!

Og huden min liker virkelig behandlingen den får.

Skrevet

Jeg vil anbefale DRAGONFLY i Arbinsgt i Oslo. Helt supert!!! :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...