Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal gjøre en betaling via dnb nettbank.

på enkelte betalinger kommer det opp ferdigutfylt mottaker navn og adresse på "neste side". Har lagt inn en betaling som det ikke kom opp noen forslag for. Vil det senere bli registrert på kontoutskriften hvem betalingen er til?...

Skrevet

Kontonummeret vil komme frem, men ikke navn.

Gjest Gjest
Skrevet

Det varierer, dersom noen har gjort en innbetaling til denne eieren av kontonummeret tidligere og lagt inn navnet, vil dette komme opp automatisk neste gang en annen skal gjøre innbetaling til samme mottaker. Dersom ingen legger inn navnet sammen med kontonummeret vil det ikke komme opp noe. Jeg har hørt at det er det du legger av navn som kommer inn, så dersom du skriver navnet feil eller er sint og legger inn "bitch" istedenfor, vil dette automatisk komme opp neste gang noen skal gjøre en innbetaling til vedkommende.

Skrevet

Haha...okei :)

Jeg planlegger en overraskelse, og deler konto. Så veldig viktig det ikke kommer opp...

Det varierer, dersom noen har gjort en innbetaling til denne eieren av kontonummeret tidligere og lagt inn navnet, vil dette komme opp automatisk neste gang en annen skal gjøre innbetaling til samme mottaker. Dersom ingen legger inn navnet sammen med kontonummeret vil det ikke komme opp noe. Jeg har hørt at det er det du legger av navn som kommer inn, så dersom du skriver navnet feil eller er sint og legger inn "bitch" istedenfor, vil dette automatisk komme opp neste gang noen skal gjøre en innbetaling til vedkommende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...