Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hvordan hadde du regart om du fikk en telefon fra læreren der h*n fortalte deg at ditt barn hadde blitt tatt i å se på det motsatte kjønn i garderoben (sniktitting)?
Honey Bee Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Fortalt h*n at det gjør man ikke.Tenk om noen hadde gjort det med deg.Snakke om å respektere andres grenser,og at det kan oppleves veldig vanskelig for den som har blitt observert. Eller er jo dette vanlig,husker vi snek på gutta og omvendt. Så noen voldsom avstraffelse ville det nok ikke blitt
Jane F. Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Sniktitting i garderoben på skolen har vel alltid forgått...;P Men det hadde nok vært greit å ta en prat med ungen likevel. Og i en slik situajone så er nok gruppepress også en stor faktor, hvertfall der jeg gikk på barneskolen. Veddet penger på om den og den turte gå å banke på døra til guttegarderoben i bare stringen og bh(rart det der egentlig at 10åringer begynner med bh)
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Rusket ungen min kjærlig i luggen og sagt at det er veldig vanlig å ha lyst til å snike på det motsatte kjønn i garderoben, men at det ikke er lov å gjøre det og at han/hun skal følge reglene. Så lenge det er uskyldige skurkestreker hadde jeg ikke laget noe stort nummer av det. Men dersom det hadde vært en unormal besettelse som ungen ikke klarte å slutte med ville jeg nok vurdert å be om profesjonell hjelp.
Brunhilde Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Rusket ungen min kjærlig i luggen og sagt at det er veldig vanlig å ha lyst til å snike på det motsatte kjønn i garderoben, men at det ikke er lov å gjøre det og at han/hun skal følge reglene. Så lenge det er uskyldige skurkestreker hadde jeg ikke laget noe stort nummer av det. Men dersom det hadde vært en unormal besettelse som ungen ikke klarte å slutte med ville jeg nok vurdert å be om profesjonell hjelp. Bra svar! Det er jo ganske naturlig å ville ta en titt på det motsatte kjønn, men samtidig er det uønsket. Tror "problemet" lett kan løses ved en prat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå