Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Fujitsu siemens laptop, det siste halve året (omtrent) har den blitt så utrolig varm når jeg bruker den. For varm til å ha i fanget, metalldelene kan jeg nesten brenne meg på. Det høres også ut som vifta (om det er noe sånt?) jobber som bare det, i perioder nesten så den "hyler". Orker derfor ikke lenger å ha den på når jeg ikke bruker den aktivt - og det var jo litt av poenget med den gode tilkoblinga jeg har..

Holder maskina på å ta kvelden? Setter pris på lettfattelige svar;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Kanskje på tide å bytte ut vifte? kan hende den har slitt seg ihjel.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har også en Fujitsu Siemens, og jeg har hatt samme problemet fra den var ny, for to-tre år siden. Den "uler" i bølger. "UUULLuuullllUUULLLLullll" osv. Og blir glovarm. Siden den også gjorde det da den var flett ny så virker det lite sannsynlig at det er noe som er utslitt som gjør det. Jeg har ikke funnet noen løsning. Når den får de verste anfallene sine prøver jeg å sette den slik at den får masse luft. Setter den oppå to bøker slik at den får luft også under.

Skrevet

altså... det er ikke bra at en laptop står for mye på fanget eller på et mykt underlag... da dette blokkerer lufttilførsel til vifta... da går laptopen varm... hvorfor ikke hjelpe pcn litt med å ha en stor bok under, eller sage ut en plate i tre...

jeg vet dette fordi jeg har jobbet med dette i 1 år nå i en ungdomsbedrift...

Skrevet

Jeg hadde samme problemet med min for noen dager siden. Den ble kokvarm, vifta bråkte og den slo seg av helt spontant. Jeg ville prøvd å skru den opp og sjekke om det er støv som blokkerer foran viftene. Det var det som feilet min, og nå er den helt fin igjen :)

Skrevet

Takk for tips!

Er obs på at den må ha luft, så det er ikke det som er problemet. Skal sjekke om jeg finner hybelkaniner:)

Skrevet

Støvsug den! Det gjorde jeg på min og da ble alt bra, tok vekk den vanlig støvsuger munnen og byttet ut med den lille med børste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...