brud i midnattsol Skrevet 8. mai 2003 #1 Skrevet 8. mai 2003 Mine kommende svigerforeldre har bryllupsdag samme dag som vi gifter oss ( maaange års br.dag....). Vi har lyst til å finne på noe, en liten overraskelse for å markere dagen for dem også. Men hva???? :o Gode forslag mottas med stor takk!! :D
Pusekatt Skrevet 8. mai 2003 #2 Skrevet 8. mai 2003 Middag for to på en restaurant (velg prisklasse selv) - med eller uten drikke, med eller uten dere....?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #3 Skrevet 8. mai 2003 Pusekatt: det er vel ikke noe særlig å sende bort brudgommens foreldre på resturant på bryllupsdagen til deres sønn?! Hva med en liten tale til de under middagen?
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #4 Skrevet 8. mai 2003 Og kanskje de kan få seg en liten "brudevals"? Feks hvis dere når dere har danser halve brudevalsen alene drar dem med ut på gulvet så de danser resten sammen med dere? To lykkelige par på dasegulvet, et nygift og et med lang erfaring....
Pusekatt Skrevet 8. mai 2003 #5 Skrevet 8. mai 2003 Pusekatt: det er vel ikke noe særlig å sende bort brudgommens foreldre på resturant på bryllupsdagen til deres sønn?! Oida, det var jo aldeles ikke sånn ment Det jeg mente var gavekort på en middag for to. Det er en veldig hyggelig og romantisk gave å få. Jeg gjorde en litt annen vri med mine foreldre ved en rund anledning; bror min og jeg kjøpte flybilletter til Roma til dem som ble overrakt under middagen. Det falt veldig i smak! Selvfølgelig må brudgommens foreldre få være tilstede i bryllupet! Mvh Pusekatt
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #6 Skrevet 8. mai 2003 Pusekatt: regnet med at det ikke var sånn du mente, men det var litt morsomt så jeg måtte bare kommentere det!
Dødspingvinen Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 Oppfordre dem til å ta en brudevals er en innmari god ide :D Det og holde en liten tale til dem tror jeg blir en koselig gest fra dere!
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 hm.. dette kommer til å høres skikkelig teit ut, men men... hva med å la de fornye bryllupsløftene sine i en lite sermoni?? Men kanskje det blir litt mye når dere skal gifte dere selv :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå