Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Quoty
Skrevet

Har endelig tatt meg selv i nakken, og skal snarest starte opp på et av treningssentrene jeg har i nærheten her, enten Elixia eller SATS. Har jo sett at det av og til er tilbud der man slipper innmeldingsavgift etc., men har ikke fått med meg noe sånt i det siste. På hjemmesiden til Elixia står det ikke engang priser. Noen som vet om disse er mulig å prute bort, eller å prute ned månedspriser ellers? Og hva betaler man egentlig for en måned? Og er Elixia eller SATS best (dette er på Carl Berner i Oslo, for øvrig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er vanskelig å prute ned månedspriser sånn uten videre. Med unntak av når sentrene kjører kampanjer. Det tviler jeg på at de går med på.

Men de fleste sentrene har studentrabatt (hvis det er akuelt i ditt tilfelle). Det er også veldig vanlig at man får rabatter via sin arbeidsgiver, så du kan kanskje høre om nettopp din arbeidsplass har rabattavtale med et av sentrene. Hvis ikke, så kan du jo forsøke å få arbeidsgiveren til til å inngå en avtale med dem.

Og det er også svært vanlig at ulike organisasjoner har rabattavtaler med et senter. I mitt tilfelle, så får jeg rabatter via. bransjeorganisasjonen jeg er medlem i.

Hos de mer etablerte sentrene som S.A.T.S og Elixia er det lite variasjon i pris, vil jeg tro. Men det ligger vel på rundt 500kr. i måneden. (litt gjetning her).

Man har ofte også egne priser om man vil kun trene på et bestemt senter, eller vil ha muligheten til å trene på alle sentrene innefor en viss kjede etc. Så den beste måten å sjekke pris på, er rett og slett å ta turen til et senter...

De fleste tilbyr prøvetimer, som mange ganger er gratis eller veldig billig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det burde kanskje ikke være umulig å prute bort innmeldingsavgift og sånt dersom det er konkurranse i området?

Gjest Gjest
Skrevet

Akkurat på Carl Berner vil jeg tro det er mulig å få en god avtale hos Sats eller Elixia, ettersom de ligger vegg i vegg med hverandre. Fortell på en pen måte at du vurderer begge.

Skrevet

Mange sentere har rabattkort, men de er ofte ikke spesielt villige til å gi dem ut, men det er utrolig hva de kan trylle fram om man står og lurer på om man skal velge dem eller konkurrenten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...