Gjest lillebøll Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Driver å lager taco-snurrer. Har tidligere laget snurrer med pizzafyll. Ost og skinke fungerer sikkert, noen som har ide om hvordan lage bra ost og skinkefyll? Flere ideer? Kom gjerne med både ideer og oppskrifter på fyll.
Grissini Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Hva med pesto, ost og skinke? Ikke spesielt fantasifullt, men veldig godt.
Gjest _Leela_ Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Vet ikke om det er helt det samme, men ligner tror det. Pleier å lage fylte horn med ost og skinke. Er ganske enkelt, bare å ta rikelig med god ost og skinke + evt noe krydder (oregano er godt). Trenger ikke mer enn det, er kjempegodt,fikk lyst på det nå jeg...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Spinat (surret i olje med hvitløk og en liten klype chilipulver), svarte oliven, soltørkede tomater og revet ost. Pesto, soltørkede tomater, hakkede valnøtter og revet ost. Soltørkede tomater, grønne oliven og revet ost. Alle tre er kjempegode!
Gjest Roxie Hart Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Når jeg lager snurrer med ost og skinke, tilsetter jeg ofte purre, paprika og oregano. Sårlig purre gir mye og god smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå