BitteLille Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ja, det lurer jeg på, eller er det flest førstegangs her?
theamoren Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg prøver på nummer to! Har et barn som blir fire år til sommeren..
othilie Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei hei! Jakter på eneren jeg Men masse lykke til! Klem
smilefjes Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Her jaktes det på nr 2. Det har vist seg å være et litt tidkrevende prosjekt, særlig sammenliknet med nr 1 som satt på andre forsøk, men vi gir ikke opp. Lykke til dere andre!
skogmusa Skrevet 2. april 2008 #5 Skrevet 2. april 2008 Jeg jakter på nr to.Har en jente på fire1/2 men nr to er ikke lett å få tak i gitt.
Gjest StoreSky Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Jeg er også på jakt etter nr. 2! Min første har blitt 9 år -skulle lenge sterilisere meg, men var vist bare mannen som var feil. (flåsete sagt, hehe) Nå er mannen en annen og vi vil ha et knøtt til. Jeg sluttet på p-piller i november/desember, men ikke så aktive prøvere, da vi ikke sees så ofte pga jobb.
BitteLille Skrevet 2. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2008 Bra det ikke er bare meg, føler det er litt anderledes når man har tatt runden en gang før hvis dere forstår. Krysser fingrene for oss alle!
^^Sunny^^ Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg jakter også på nr 2.. Har ei jente på 8 fra før.. Det er 2,5 år siden jeg sluttet med prevansjon, så det tar jammen tid!!!
theamoren Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Tar lenger tid med nr. 2 enn med førstemann jah!
BitteLille Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 Neeeei, nå må dere ikke si det tar lengere tid men nr to, jeg brukte 2,5 år på å få til første... Håper det klaffer for oss alle snart!
^^Sunny^^ Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Offda!!! Neida, det tar jo ikke like lang tid for alle!!! Krysser fingrene her Vi får bare ... Stå på!! he he
theamoren Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 neida har hørt mange som sier det går fortere med nr. 2...
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2008 #13 Skrevet 2. mai 2008 Hei, vi jakter på nr to, og gjerne nr 3 . Har ei jente som blei tre år i april. Mener dere at det er vanskeligere å få nr to vha assistert befruktning enn nr en? Skrekk og gru!!! Vi er jo egentlig veldig heldige da, vi kan jo ikke få barn likevel har vi et home made vidunder på tre år. Har etter det hatt et ICSI forsøk. Er nå i gang med synarela for forsøk nr to. Lykke til alle prøvere!!!!
BitteLille Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. mai 2008 Vi får bare henge i alle sammen og håpe på at det klaffer raskt for oss!
^^Sunny^^ Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Vi får bare henge i alle sammen og håpe på at det klaffer raskt for oss! Jeg sier meg enig :sengekos: he he, hadde mannen lest alt jeg skriver her inne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå