Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg på, eller er det flest førstegangs her? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver på nummer to! :) Har et barn som blir fire år til sommeren..

Skrevet

Hei hei!

Jakter på eneren jeg :sengekos::)

Men masse lykke til!

Klem

Skrevet

Her jaktes det på nr 2. Det har vist seg å være et litt tidkrevende prosjekt, særlig sammenliknet med nr 1 som satt på andre forsøk, men vi gir ikke opp. :)

Lykke til dere andre!

Skrevet

Jeg jakter på nr to.Har en jente på fire1/2 men nr to er ikke lett å få tak i gitt.

Gjest StoreSky
Skrevet

:hallo:

Jeg er også på jakt etter nr. 2! Min første har blitt 9 år -skulle lenge sterilisere meg, men var vist bare mannen som var feil. (flåsete sagt, hehe)

Nå er mannen en annen og vi vil ha et knøtt til. Jeg sluttet på p-piller i november/desember, men ikke så aktive prøvere, da vi ikke sees så ofte pga jobb.

Skrevet

Bra det ikke er bare meg, føler det er litt anderledes når man har tatt runden en gang før hvis dere forstår. ;)

Krysser fingrene for oss alle! :tommelopp:

Skrevet

Jeg jakter også på nr 2.. Har ei jente på 8 fra før.. Det er 2,5 år siden jeg sluttet med prevansjon, så det tar jammen tid!!!

Skrevet

Tar lenger tid med nr. 2 enn med førstemann jah!

Skrevet

Neeeei, nå må dere ikke si det tar lengere tid men nr to, jeg brukte 2,5 år på å få til første... :sur:

Håper det klaffer for oss alle snart! :jepp:

Skrevet

Offda!!! Neida, det tar jo ikke like lang tid for alle!!! Krysser fingrene her :) Vi får bare :sengekos: ... Stå på!! he he

Skrevet

neida har hørt mange som sier det går fortere med nr. 2...

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Hei, vi jakter på nr to, og gjerne nr 3 :). Har ei jente som blei tre år i april. Mener dere at det er vanskeligere å få nr to vha assistert befruktning enn nr en? Skrekk og gru!!!

Vi er jo egentlig veldig heldige da, vi kan jo ikke få barn likevel har vi et home made vidunder på tre år. Har etter det hatt et ICSI forsøk. Er nå i gang med synarela for forsøk nr to. Lykke til alle prøvere!!!!

Skrevet

Vi får bare henge i alle sammen og håpe på at det klaffer raskt for oss! :humpe:

Skrevet
Vi får bare henge i alle sammen og håpe på at det klaffer raskt for oss! :humpe:

Jeg sier meg enig :sengekos: :sengekos: he he, hadde mannen lest alt jeg skriver her inne :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...