Sørlandsmamma Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Hva ville vært en vanlig dagmammalønn(svart) for et barn på litt over 1 år, 3 dager i uka? Har sjekket ett par andre sider, men finner ikke noe svar...
HeleneHarepus Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Noen har en dagspris på * 200,- - 250,- * timespris på 35,- - 50,- Foreldrene mottar jo kontantstøtte for barnet sitt, så som deltidsarbeidende dagamma er du gratis for dem enn om de hadde valgt (fått plass i) barnehage.
Gjest Laddy Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei Vi hadde dagmamma til vår eldste sønn da han var ett år gammel, tre dager i uken. Det kostet 2000 kr i mnd. Og, vi var veldig heldige med dagmammaen.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Hva er vanlig å gi for en fadder til dåpsbarnet. Skal være fadder om 1 mnd til ei venninnes datter. Er det noe som er mer vanlig enn noe annet å gi, og for ca hvor mye pleier å en fadder å gi? Har vært inne på å gi en sparebøsse fra gullsmeden. Mange dagmammaer tar 5000 for full plass. Delt på 4 = 1250 pr uke - delt på 5 dg = 250 kr dagen. Tror jeg ville hatt det som utgangspunkt.
Gjest Gjest_littleme_* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Jeg gir 30 kr pr time. Jobber lange dager. Da jeg var dagmamma fikk jeg 20 kr/timen, synes ikke det var det helt store..
Sørlandsmamma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2008 Okey, takk Ser ut til at det ligger på rundt 30-35 kr her også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå