Gjest lillebøll Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Jeg er så bleik at jeg er blå. Skikkelig bleik. Så jeg finner ikke foundation som passer. Ikke tåler jeg noe heller, så vis jeg finner noe tåler jeg det ikke. Kjøpte Clinique sin lyseste. Den var for mørk. Noen som har tips til en foundation som er LYS og som er for sensitive hud?
Malina Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg vet at ysl har noen som er veldig lyse, men hvor lyst du vil ha det vet jeg ikke. Jeg tror I.d mineral-foundation har en meget lys farge. Det beste er vel å ta seg en prøverunde i parfymerier/hudpleiesalonger. Er det mulig å blande ut foundation med dagkremen kansje?
Gjest lillebøll Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Da blir den for tynn i konsistensen synes jeg. På tide de får en for blå hud og
Gjest StockDama Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Shisheido har en lys en. Very light ivory Dual balancing foundation. Jeg sliter som et helvete å finne en lys foundation. Synes egentlig ikke shisheido er lys nok heller..men er den lyseste jeg har funnet hittil som ikke er mineral foundation. Eller...har funnet lysere, men de er som regel så gjennomsiktig at man må bruke halve flaska bare på en påføring...=/ Ga opp mineral sminken for badet ble jo så fullt av pudder at det måtte vaskes daglig for at det skulle se fint ut...blæææææææh
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Bare Escentuals sin lyseste farge heter Fair og det er den jeg bruker. Den passer meg perfekt. Og jeg er så blek at viss andre normale folk klager på at de er blek stiller jeg med ved siden av dem. Da føler de seg brun. Nylig kommet hjem fra syden kanskje?
Umuriel Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg er kjempebleik, og har funnet perfekt match med Glo Minerals. Ikke bruker jeg den lyseste der heller
RedFox81 Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Finske Lumine hadde foundation / pudder-serie spesielt laget for lys nordisk hud, men nå var det lenge siden jeg så de i butikkene. Vet ikke om de fortsatt selges? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes Chanel Vitalumiere i Limpide er bra, men det spørs jo hvor mye dekkevne du er ute etter(denne dekker lite). Men det spørs om den er å få tak i i Norge. Jeg spurte etter den på et lokalt parfymeri, men da fikk jeg til svar at den solgte de ikke fordi den bare passet for gothere. :blaaveis:
Gjest StockDama Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 Jeg synes Chanel Vitalumiere i Limpide er bra, men det spørs jo hvor mye dekkevne du er ute etter(denne dekker lite). Men det spørs om den er å få tak i i Norge. Jeg spurte etter den på et lokalt parfymeri, men da fikk jeg til svar at den solgte de ikke fordi den bare passet for gothere. :blaaveis: Den har jeg faktisk prøvd....den var alt for mørk for meg.
Saeria Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 Jeg også vil anbefale Glo minerals. Evt kan det hende du finner en lys nok hos Kiss Me også.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Jeg anbefaler også mineralfoundation, enten GloMinerals, som har veldig bra fargeutvalg, eller Kiss Me, hvor fargetonen Anne er veldig lys. Hvis du vil ha flytende foundation, har Make Up Store også veldig gode farger for skandinaver, og til en ganske hyggelig pris.
Gulphild Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Jeg har veldig lys hud, jeg bruker 10 limpide fra Chanel, eller 100 fra Dior. Clinique sin er da fryktelig mørk, har den. Jeg synes det er merkelig at de ikke selger 10 Limpide i Norge, er jo mange bleke rundt omkring!! limpide 10 er nesten litt for mørk til meg, men den går. Jeg bestilte min limpide på strawberrynet.com
Gjest antigartner Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg er temmelig lyshudet, og har brukt Biotherm Matte Souffle nr 616 denne vinteren. Den er enda lysere på huden enn den ser ut i krukken, og er faktisk en anelse for lys for meg, men jeg er ikke så blek at jeg går over i det blå. Liker imidlertid konsistensen godt! Endret 2. april 2008 av antigartner
Gjest Line87 Skrevet 2. april 2008 #15 Skrevet 2. april 2008 Ta kontakt med en Mary Kay konsulent! Mary Kay har foundation som etter min erfaring passer enhver hudfarge, og de er supre på sensitiv hud. kjenner du ikke til noen MK konsulenter, gå inn på www.marykaynorway.no, der finner du en nær deg:-)
Gjest lillebøll Skrevet 11. april 2008 #16 Skrevet 11. april 2008 Jeg synes Chanel Vitalumiere i Limpide er bra, men det spørs jo hvor mye dekkevne du er ute etter(denne dekker lite). Men det spørs om den er å få tak i i Norge. Jeg spurte etter den på et lokalt parfymeri, men da fikk jeg til svar at den solgte de ikke fordi den bare passet for gothere. :blaaveis: Prøver å finne denne inne på strawberrynet men ser ikke ut til at de har den?
Gjest StockDama Skrevet 11. april 2008 #17 Skrevet 11. april 2008 http://eu.strawberrynet.com/productDetail....45&goChar=C ikke vitalumiere, men samme fargen.
Gjest Chili P Skrevet 11. april 2008 #19 Skrevet 11. april 2008 ID Bare Minerals Fairly Light er veldig lys.
Cachica Skrevet 11. april 2008 #20 Skrevet 11. april 2008 ID Bare Minerals Fairly Light er veldig lys. Bare Escentuals i Fair er lysere. Altså, mener at Bare Escentuals ID Bare Minerals i Fair er lysere:) Slik at det ikke blir noen missforståelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå