Sørlandsmamma Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg og ei venninne skal samle noen venner og feire hver vår kjære som fyller 25 år med noen ukers mellomrom... Det blir jo fest og kanskje en tur på byen, men vi vil gjerne lage noe enkel mat også. Gjerne noe type fingermat eller no Har dere her inne noen tips? Evt nettsider hvor jeg kan finne tips og oppskrifter..? Endret 1. april 2008 av Sørlandsmamma
Brunhilde Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Etter overskriften trodde jeg dere skulle feire 25 2-årsdager... Kjøp kyllingvinger (gjerne klubber) og stek med god marinade. Server med sweet chilisaus og hvitløksbrød.
Sørlandsmamma Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 (endret) Ser det nå ja Var overhodet ikke meningen å forvirre deg Takk for tipset! Endret 1. april 2008 av Sørlandsmamma
Brunhilde Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Ser det nå ja Var overhodet ikke meningen å forvirre deg Takk for tipset! Du forvirret ikke, ble bare litt lattermild der jeg så for meg alle de to-åringene løpe rundt. Ellers er det jo godt med gryteretter. Chili con carne, bønnesuppe eller en god fiskesuppe. Godt brød ved siden av. Smaker det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå