estrella Skrevet 1. april 2008 #1 Del Skrevet 1. april 2008 Når en betaler drop in på Sats, betaler en virkelig 200 kr for hver gang? Og noen som vet hvor lenge korttidsmedlemskapet varer? Jeg flytter til sommeren, men jeg har et stort behov for å melde meg inn en plass nå, har gått alt for lenge uten trening og jeg er ikke noe flink til å ta joggeturer o.l på egenhånd. Er det forresten mulig å overføre medlemskapet, hvis det varer lengre, slik at jeg fortsetter på Sats som er hjemme? Om dere vet, har dere prisene for Elixia? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. april 2008 #2 Del Skrevet 1. april 2008 Når en betaler drop in på Sats, betaler en virkelig 200 kr for hver gang? Og noen som vet hvor lenge korttidsmedlemskapet varer? Jeg flytter til sommeren, men jeg har et stort behov for å melde meg inn en plass nå, har gått alt for lenge uten trening og jeg er ikke noe flink til å ta joggeturer o.l på egenhånd. Er det forresten mulig å overføre medlemskapet, hvis det varer lengre, slik at jeg fortsetter på Sats som er hjemme? Om dere vet, har dere prisene for Elixia? ^^ 200 pr gang ja. Tror den prisen på korttidsmedlemsskap var pr måned? Mener å huske at det var det svaret jeg fikk da jeg spurte Sats, men ikke stol 100% på det da. Tror du kan melde deg inn på SATS der du bor nå, også flytte/overføre medlemsskapet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) 200 pr gang ja. Tror den prisen på korttidsmedlemsskap var pr måned? Mener å huske at det var det svaret jeg fikk da jeg spurte Sats, men ikke stol 100% på det da. Tror du kan melde deg inn på SATS der du bor nå, også flytte/overføre medlemsskapet ditt. Har du peiling på hvor mye det koster sånn ca pr mnd på korttidsmedlemskap og/eller vanlig medlemskap? Edit: Fant det ut på Sats. Men det var utrolig dyrt å være medlem der! Kan ikke huske at det var så dyrt på Elixia.. Endret 1. april 2008 av estrella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. april 2008 #4 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor mye lenger skal du være student (hvis jeg ikke husker helt feil er du skoleelev)? Studentmedlemsskapet til Sats er jo ikke så galt, spesielt ikke hvis du bare skal ha tilgang til ditt eget senter, eller i en enkelt by. Likevel ville jeg nok hørt med Elixia hvor mye det koster for medlemsskap der, tror ikke Sats er blant de billigste akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 2. april 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor mye lenger skal du være student (hvis jeg ikke husker helt feil er du skoleelev)? Studentmedlemsskapet til Sats er jo ikke så galt, spesielt ikke hvis du bare skal ha tilgang til ditt eget senter, eller i en enkelt by. Likevel ville jeg nok hørt med Elixia hvor mye det koster for medlemsskap der, tror ikke Sats er blant de billigste akkurat. Jeg er elev ja. Går andre året på videregående, så det blir ei ganske lang tid til fremover :gjeiper: Jeg har fått kontakt med Elixia, og skal på prøvetime der..så får det bare være om det er dyrere der eller Sats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå