Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Indiska og Gina Tricot har åpnet i Bergen og jeg lurer på om disse butikkene er verdt et besøk?

Hva handler dere der og er dere fornøyd med utvalget? Vet at det er billige butikker, men kan man finne noen skatter der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes begge er verdt ett besøk, jeg synes de har mye fint på gina tricot, men noen ganger er det endel av varene deres de har i en million farger så det blir litt slitsomt, men de har veldig mye fint der, kjøper som regel helt enkle topper i forskjellige farger der og buksene sitter veldig fint!

Indiska har også mye fint, veldig forskjellig utvalg av klær så noe til en hver smak!

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg har aldri funnet noe spesielt fint på noen av butikkene, enda jeg har vært innom mange ganger. Kjøpte et par topper på indiska en gang, men disse ble fort ganske uformelige og slappe i fisken. Gina har jeg vel omtrent aldri handlet på, bortsett fra en tights elns. Syns ikke kvaliteten på klærne virker spesielt bra, men det er jo rimelige butikker, og "alle" andre kjøper jo klær der, så noe må det jo være.

Men personlig foretrekker jeg nok H&M av billigkjedene.

Gjest Ballerina
Skrevet (endret)

Jeg hadde absolutt tatt meg ikke bare en tur, men mange turer :-D Jeg liker ikke så godt klærne på Indiska, men tingene :) Og på Gina Tricot kjøper jeg vel mest topper og cardigans :) Synes ikke det er noe galt med kvaliteten på det, likt HM vil jeg tro

Endret av Ballerina
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor har disse butikkene åpnet? Trodde GT skulle åpne i Åsane?

Gjest fragment
Skrevet

Jeg tror både Indiska og GT holder til på Åsane senter. Synd det er litt tungvint å måtte reise helt ut dit, hadde vært fint å fått disse butikkene i sentrum.

Gjest antigartner
Skrevet

Men da kan det jo kombineres med en tur på IKEA, slik at man har ENDA flere poser å bære på bussen hjem. :)

Skrevet

Gina trikot er verdt besøk ja ;) Er der ofte selv,og synes de har masse fint.LIker både toppene og jeansen der.

Indiska er jeg sjelden innom.

Skrevet

GT har masse fine klær, ja, men vær obs på at klærne kan være ganske store i størrelsen!

Gjest Catwoman
Skrevet

GT har endel fint... men veldig mye syntetisk.

Og noe som ser fint ut.. men som ikke er pent på.

Men de har noen kule t-shorter. Ellers synes jeg ikke GT er noe så kjempebra.

Av billigkjedene synes jeg faktisk cubus har blitt skikkelig bra de siste årene... der har jeg kjøpt endel basisplagg som topper, tynne gensere og cardigans.

Skrevet

Har Indiska også åpnet? Jeg vet at GT er åpnet, men hvis Indiska er åpnet også, så drar jeg til Åsane NÅ ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, Indiska åpner ikke før torsdag i denne uken.

Gjest Golden Girl
Skrevet

Indiska synes jeg blir litt for 'hippie' og freakete, men Gina Tricot har bra basisklær. Har kjøpt noen fine kjoler der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...