SuperGjest Skrevet 1. april 2008 #1 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg har en stor pakke uåpnet spekeskinke i kjøleskapet som det står at går ut en gang i 2009. Har lyst til å bruke litt denne uka, men når jeg først åpner pakken så regner jeg med at jeg enten må spise opp hele pakken fort eller fryse den? Og siden jeg ikke kan spise 1 kg spekeskinke i løpet av en uke så lurer jeg på om jeg kan fryse i porsjonspakninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Del Skrevet 1. april 2008 ja, det kan du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 1. april 2008 #3 Del Skrevet 1. april 2008 Spekeskinke holder seg leenge i kjøleskapet, ikke bare en uke! Men det går fint å fryse også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperGjest Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 1. april 2008 Spekeskinke holder seg leenge i kjøleskapet, ikke bare en uke! Men det går fint å fryse også. Til tross for åpnet pakning? Hvor lenge da, sånn cirka? Det mest ideelle hadde jo vært å ha det liggende i kjøleskapet, frysen er litt full Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå