Gjest Muskatt Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Skal gifte oss i november, hun på brudesalongen mente jeg ikke trengte å komme å prøve kjoler før etter sommeren...vi skal til syden i august og kommer hjem siste uka i aug. Da kjenner jeg at jeg får litt panikk av å ikke ha kjole klart liksom, da er det jo bare to mnd til bryllupet. Hvor lenge i forveien har dere andre vært på kjoleprøving? Nå er jo nov skikkelig utenom sesong da...men tenk om jeg ikke finner "den rette" kjolen....
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Enkelte kjoler kan ha inntil 6 mnd leveringstid, så jeg ville absolutt ikke ventet så lenge...
Solfridbruda Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 kjøpte min i februar 2007, og skal gifte meg august 2008. Men jeg kjøpte riktignok brukt da, og kom over drømmekjolen. Men syntes det er utrolig godt å ha den i boks tidlig. Da har man også god tid til å finne smykker, underkjole, undertøy og annet tilbehør som passer! Bestill nå du
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Best å begynne å prøve, man vet jo ikke hvor lang tid det tar for å finne kjolen.. trenger jo ikke bestille enda.. om du finner drømmekjolen så kan du se an bestillingstiden. er den 6mnd, så er det ikke noe å vente på.. er den kort, så har du jo mulighet til å gjøre et kupp, de fleste brudesalongene starter vel salget i september pluss at det kommer jo mange kjolder ut på finn etter en ny sommer med bryllup vil jeg anta.. men er jo mye greiere om du allerde da har funnet ut hva du vil ha så prøvingen er det bare å klemme til med ikke noe gøy om det blir stress..
Amadea Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Det var merkelig at hun ba deg om dette. De nye kolleksjonene kommer ikke för senere utover hosten etter som jeg har skjönt, så du vil jo finne de samme kjolene (og kanskje til og med faerre) i butikken nå som i august. Så hvorfor vente da? Som allerede påpekt har noen leverandörer flere måneders leveringstid. Du kan sikkert få ordnet med kjole på så kort tid, men hvis du har lyst til å pröve kjoler nå så synes jeg du skal gjöre det!
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Kanskje hun mente at du kan kjøpe deg kjole på høstsalget? De fleste salongene starter med dette i September... kanskje noen allerede i August. Da er det årets modeller som skal ut, og du får med deg kjolen på dagen Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå