Gå til innhold

Bryllupshjemmesider og bryllupsbilder


Augustbrud02

Anbefalte innlegg

Siden det har kommet til så mange nye her nå, synes jeg det hadde vært moro med en tråd hvor folk kan legge ut sine bryllups-sider og også linker til bilder fra bryllupet. Kjekt å ha en tråd med massevis av linker i.

Noen som vil dele sidene sine med meg og de andre? :D

Vi har 2 sider, en laget før bryllupet og en med bilder fra bryllupet:

Siden laget før bryllupet

Bilder fra bryllupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry Augustbrud02! har ingen slik side. Min kjære synes det er "ille" nok at jeg sitter hele dagen på KG og diskuterer bryllup, hvis jeg ikke skulle lage en side om det også.. :ler:

Dessuten liker jeg å være anonym. :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å lage en side for å ha et sted å lagre informasjon til meg selv - og bittelitt til gjestene (veibeskrivelse og ønskeliste). Plutselig ble det så mye, og sensitiv, informasjon at jeg måtte lagre det lokalt i stedet. 3 uker lå jeg med influensa i vinter og da er hjemmesidemekking perfekt hobby! Den ligger der fordi den er praktisk, ikke noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten side fra de siste to ukene der skal jeg legge inn bilder når de kommer på fredag (gleder meg!! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en bryllupsside på hjemmesiden vår med informasjon om bryllupet, overnattingsmuligheter, kartbeskrivelse, ønskeliste, m.m. Den tok jeg bort etter bryllupet og erstattet den med bilder.

Men selv om flere kjenner meg her inne legger jeg ikke ut den private hjemmesiden min.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver og jobber med en side hvor gjestene kan få info. Der er det mye privat info også, så det er kanskje litt dumt å poste her. selv om jeg ikke akkurat er kjent for å være anonym da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje ikke AugustBrud mente at alle som har hjemmeside MÅ legge ut link - og at de som vil være anonyme må unnskylde seg for at de ikke vil legge ut sidene sine.... :forvirra: det er vel mer frivillig....?

Har du lyst - har du lov! :D

.......og da er det jo kjekt for oss andre at de er samlet. Lettere og finne frem :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje ikke AugustBrud mente at alle som har hjemmeside MÅ legge ut link - og at de som vil være anonyme må unnskylde seg for at de ikke vil legge ut sidene sine.... :forvirra:   det er vel mer frivillig....?  

Har du lyst - har du lov!  :D  

.......og da er det jo kjekt for oss andre at de er samlet. Lettere og finne frem :wink:

Det var i grunn det jeg mente med å starte denne tråden ja, men det ser ut til at den utvikler seg til noe litt anderedes. Hyggelig om noen har lyst til å dele sine hjemmesider med oss andre og ikke bare være helt anonyme! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig du var på bildene Augustbrud!!!!!

Dersom du noensinne har lyst til å selge den kjolen videre, så si i fra :wink:

Hadde satt pris på om du skrev hvor du kjøpte den.. Den var virkelig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig du var på bildene Augustbrud!!!!!

Dersom du noensinne har lyst til å selge den kjolen videre, så si i fra :wink:

Hadde satt pris på om du skrev hvor du kjøpte den.. Den var virkelig fin!

Takk for det. Kjolen leide jeg, så den må du eventuelt få tak i gjenniom brudebutikken... Sender deg en PM mer mer informasjon jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

För oss som möttes på nätet var det en självklarhet att göra en hemsida om info inför bröllopet - som sedan blev en berättelse om dagen.

http://bolgabryllup.tripod.com/

Vi bjöd folk från olika delar av Sverige till Norge och vi gifte oss borgerligt. Det var viktigt för oss att tala om varför vi gjorde som vi gjorde och hur man hittade dit, vilka som kom osv.

I efterhand är det ett sätt för oss att dela med oss av vårt fotoalbum till de vi inte träffar mer än nån gång om året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fru Meta

Her er vår www.bryllup.n3.net

Har ikke fått lagt ut så mange bilder fra bryllupet akkurat, men det kommer nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christinamor

vel, hjemmeside er vel ikke riktig å kalle det, men her er i alle fall noen bilder fra bryllupet vårt i Skien, 23.juni 2001.

Vi giftet oss i Skien kirke, og hadde festen i Brekkeparken, et nydelig sted á la Bygdøy Folkemuseum/Maihaugen....

En fantastisk dag, med det nydeligste, varme sommervær!!

http://www.elitefoto-gunerius.no/album/sho...1119&search=all

Christina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har lagt ut link litt både her og der jeg da.. i dagboka blant annet, men her er den.. (i signaturen min).

Det er disse bildene vi har fått lagt inn foreløbig, skal scanne inn fler etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...