Gå til innhold

Flaut..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Traff en fyr i helgen.Vi hadde deilig sex.Helt til han kom i toern min...Jeg dreit ut meg,og det fikk han på seg.Har ikke hørt noe mere fra han.Skulle så gjærne truffet han igjen... Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet (endret)

fortelle han at slikt kan skje når man herjer med analen.

edit: skriveleif...se istedet for skje? hva i allverden

Endret av StockDama
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Gjest StockDama
Skrevet
Tror dere han tilgir meg?

eneste som kan vite det er han..

Skrevet

Det er jo ikke din skyld, men skjønner at du er flau. Har han nummeret ditt?

Skrevet

Det er jo ikke sikkert han hadde tenkt å holde kontakt med deg uansett, da.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo ikke din skyld, men skjønner at du er flau. Har han nummeret ditt?
Ja det tror jeg...
Skrevet (endret)
Ja det tror jeg...

Men hvis han ikke har det så får han jo ikke kontaktet deg uansett(hvis ikke dere har flere felles kjente da...) men du kunne jo sendt han en mld så ser du jo fort om han svarer... hva skjedde etterpå den lille episoden?

Endret av Frustrert frøken
Gjest Gjest
Skrevet

Han begynte å le...Det syntes jeg var veldig dårlig gjort!Han hadde aldi prøvd slik før,og sier at dette var første og siste gangen.Uansett så liker jeg han,selv om han fikk meg til å gråte både av anussmerter og skam.Ellers fikk han veldig hastverk med å komme seg avsted....sukk..

Skrevet

Hmm.. Jeg ville sendt han en SMS uten å nevne greia jeg.. Men ville ikke gjort noe mer hvis han ikke svarer på den

Skrevet (endret)

Du kan jo ta kontakt - hvis det skjedde som du sa, skulle jo han være minst like flau over det hele? Hvis dere kan legge dette bak dere, må det ikke være et problem?

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Skrevet (endret)
Du kan jo ta kontakt - hvis det skjedde som du sa, skulle jo han være minst like flau over det hele? Hvis dere kan legge dette bak dere, må det ikke være et problem?

Sitat endret. Trille (mod)

En del ting er det vanskelig å korrigere...ala man har bare en sjanse for å gjøre et godt førsteinntrykk :).

Endret av Trille
Skrevet
En del ting er det vanskelig å korrigere...ala man har bare en sjanse for å gjøre et godt førsteinntrykk :).

Men førsteinntrykk er ikke alltid riktig. Dersom en er villig til å legge det bak seg, alt er mulig. Og det kan faktisk bli noe begge kan le godt over i årene fremover :)

Skrevet

Kjære vene, dama griner, skammer seg og har vondt i analen, fyren ler og skygger banen - det er vel rimelig åpenbart at dette ikke har særlig framtid??!

Gjest Gjest
Skrevet
Men førsteinntrykk er ikke alltid riktig. Dersom en er villig til å legge det bak seg, alt er mulig. Og det kan faktisk bli noe begge kan le godt over i årene fremover :)
Jeg kontaktet han.Vi har truffet hverandre igjen.Hyggeligere avslutning denne gangen :) Takk for ditt og de andre positive innleggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...