Gå til innhold

Verdens beste ROUGE?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Morgan le Fay

Rougen i fargen Seashell fra Make Up Store er nydelig. Den har en dus rosafarge som kler de aller fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne, og elsker den, og det er absolutt den beste rougen! :Hehe: Den kan blandes lysere/mørkere for dag/kveld, og setter seg ikke som en rød flekk på kinnene, men blir ganske gjennomsiktig og uten kanter.

Men den er såpass dyr, at hvis du ikke har penger til overs, er det ingen vits å kjøpe akkurat denne, rougen kan jo egentlig være av den billigere sorten (men ikke kremrouge). :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Rougen i fargen Seashell fra Make Up Store er nydelig. Den har en dus rosafarge som kler de aller fleste :)

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay
Link?

Her. Fargen ser ikke ut sånn som på bildet; den er lysere mer dus rosa, mens på bildet ser den brunaktig og mørk ut, i hvertfall på min skjerm. Denne rougen er helt matt, og holdbarheten er veldig bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg stemmer for Morgans forslag. Kjøpte denne etter anbefaling for noen mnd siden og er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har nettopp kjøpt fresh bloom allover colour i fargen 01 Peony fra Clinique! Det kan brukes både som rouge og pudder. Gir nydelig farge, anbefaler denne. Jeg kjøpte min rimelig på internett, de har den av og til inne på Strawberrynet. Minner om Dandelion fra Benefit som også kan brukes både som rouge og pudder. Her er et bilde av rougen som jeg fant på en blogg: http://kellybellybutton.blogg.se/1196888263_fresh_bloom.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...