Gjest Gjest_Arnhild_* Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Til tross for tyverialarmer stjeles det bøker på landets biblioteker for tusenvis av kr. hver dag. Nå er det bestemt at ved utlån skal du betale kr 15 for hver bok. Penger du får igjen ved levering. Et depositum altså. Greit for meg
Carebear1 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Til tross for tyverialarmer stjeles det bøker på landets biblioteker for tusenvis av kr. hver dag. Nå er det bestemt at ved utlån skal du betale kr 15 for hver bok. Penger du får igjen ved levering. Et depositum altså. Greit for meg Uhm, mulig jeg misforstår noe her, men hvis det er et problem at bøker STJELES. Hvordan vil det da hjelpe å ta 15 kroner i depositum fra de ærlige sjeler som faktisk låner boken på normalt vis? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Uhm, mulig jeg misforstår noe her, men hvis det er et problem at bøker STJELES. Hvordan vil det da hjelpe å ta 15 kroner i depositum fra de ærlige sjeler som faktisk låner boken på normalt vis? :klø: Hørte diskusonen med Giske før påsken. Det er vel et tillegg da ?
Carebear1 Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Tja, hvilken dato var det igjen? Tanken slo meg ja, men synes isåfall at det var en så dårlig spøk at den nesten ikke kunne være riktig, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå