Gjest anonymgravid jente Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 hei, jeg er ei gravid jente på 21år. jeg elsker typen min, men jeg klarer ikke å stole på ham. i starten av forholdet sa han at han hadde ligget med 3 kvinner, men sa senere at det var løgn og at han egentlig var jomfru, for han ville ikke føle seg dum... jeg er veldig nøyaktig hvem jeg ligger med, og det vett ham, sa han dette for å inponere meg, eller bære være god nok for meg!!! jeg har tillitsvansker, og alt jeg vil er å vite sannheten til denne mannen jeg venter barn med. jeg vil så gjerne stole på ham... hvordan kan jeg finne ut om han lyger for meg? han har også klikket noen ganger mens jeg har vore gravid, slått meg(ikke hardt) tatt kvelertak på meg, og spyttet på meg. jeg er blitt så redd nå, og gråter nesten heile tiden. han psyker meg ned heile tiden, å nekter og la meg være meg. vil noen gi meg noen råd? plis???
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 hei, jeg er ei gravid jente på 21år. jeg elsker typen min, men jeg klarer ikke å stole på ham. i starten av forholdet sa han at han hadde ligget med 3 kvinner, men sa senere at det var løgn og at han egentlig var jomfru, for han ville ikke føle seg dum... jeg er veldig nøyaktig hvem jeg ligger med, og det vett ham, sa han dette for å inponere meg, eller bære være god nok for meg!!! jeg har tillitsvansker, og alt jeg vil er å vite sannheten til denne mannen jeg venter barn med. jeg vil så gjerne stole på ham... hvordan kan jeg finne ut om han lyger for meg? han har også klikket noen ganger mens jeg har vore gravid, slått meg(ikke hardt) tatt kvelertak på meg, og spyttet på meg. jeg er blitt så redd nå, og gråter nesten heile tiden. han psyker meg ned heile tiden, å nekter og la meg være meg. vil noen gi meg noen råd? plis???Hva er problemet?at han har ligget med 3 ,eller ingen kvinner?Hva mener du med at DU er veldig nøyaktig med hvem du ligger med?Hvorfor klikket han mon tro...?
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 hei, jeg er ei gravid jente på 21år. jeg elsker typen min, men jeg klarer ikke å stole på ham. i starten av forholdet sa han at han hadde ligget med 3 kvinner, men sa senere at det var løgn og at han egentlig var jomfru, for han ville ikke føle seg dum... jeg er veldig nøyaktig hvem jeg ligger med, og det vett ham, sa han dette for å inponere meg, eller bære være god nok for meg!!! jeg har tillitsvansker, og alt jeg vil er å vite sannheten til denne mannen jeg venter barn med. jeg vil så gjerne stole på ham... hvordan kan jeg finne ut om han lyger for meg? Detaljer om hans fortid har du ikke krav på, selv om det var dumt av han å skryte på seg damer han ikke har hatt. han har også klikket noen ganger mens jeg har vore gravid, slått meg(ikke hardt) tatt kvelertak på meg, og spyttet på meg. jeg er blitt så redd nå, og gråter nesten heile tiden. han psyker meg ned heile tiden, å nekter og la meg være meg. vil noen gi meg noen råd? plis??? Dette er noe helt annet. Jeg vet ikke hva du hadde sagt eller gjort før han slo, tok kvelertak osv, men at han utøver vold er ikke noe du skal akseptere. Dette bør dere få ordnet opp i. Du har to valg; det ene er å gå fra han og det andre er å få han med på terapi og eventuelt et sinnemestringskurs. Jeg vil tro dere trenger parterapi for å få snakket om hans sinne og ditt kontrollbehov?
Supramundane Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Han slår deg. Han tar kveletak på deg. Han spytter på deg. Flytt!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 han klikker når jeg griner for ingenting, som hvis katten min har død, eller jeg tar opp dette med at jeg ikke klarer å stole på ham. han kontrollerer meg! hvorfor har ikke jeg rett til å kontollere ham da?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde oxo sprukket om jeg var han.Må være utrolig slitsomt.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 han klikker når jeg griner for ingenting, som hvis katten min har død, eller jeg tar opp dette med at jeg ikke klarer å stole på ham. han kontrollerer meg! hvorfor har ikke jeg rett til å kontollere ham da? Dette skal du ikke akseptere. Nå vet jeg ikke hva som gjør at du ikke klarer å stole på han, eller hvor ofte du nevner det, men om dere virkelig føler så sterkt for å kontrollere hverandre så bør dere heller gå fra hverandre. Du skriver at du er gravid, vil du at barnet ditt skal vokse opp i et hjem der far slår mor og mor føler hun må kontrollere far?
Annie Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 (endret) Et forhold handler ikke om å kontrollere hverandre. Det ser ut til at du er i et destruktivt forhold. Kom deg ut av det før det er for sent. Endret 1. april 2008 av Annie
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde oxo sprukket om jeg var han.Må være utrolig slitsomt. takk for du klarerte at jeg ikke har rett til og gjøre annet enn å sitte i en krokk å være redd for resten av livet da. er alle menn så slemme. ?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 takk for du klarerte at jeg ikke har rett til og gjøre annet enn å sitte i en krokk å være redd for resten av livet da. er alle menn så slemme. ? NEI! og heller ikke alle kvinner er så slemme!
Annie Skrevet 1. april 2008 #11 Skrevet 1. april 2008 NEI! og heller ikke alle kvinner er så slemme! Hvordan mener du at TS er slem?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 hei, jeg er ei gravid jente på 21år. jeg elsker typen min, men jeg klarer ikke å stole på ham. i starten av forholdet sa han at han hadde ligget med 3 kvinner, men sa senere at det var løgn og at han egentlig var jomfru, for han ville ikke føle seg dum... jeg er veldig nøyaktig hvem jeg ligger med, og det vett ham, sa han dette for å inponere meg, eller bære være god nok for meg!!! jeg har tillitsvansker, og alt jeg vil er å vite sannheten til denne mannen jeg venter barn med. jeg vil så gjerne stole på ham... hvordan kan jeg finne ut om han lyger for meg? han har også klikket noen ganger mens jeg har vore gravid, slått meg(ikke hardt) tatt kvelertak på meg, og spyttet på meg. jeg er blitt så redd nå, og gråter nesten heile tiden. han psyker meg ned heile tiden, å nekter og la meg være meg. vil noen gi meg noen råd? plis???Prøv heller å finn deg en som aksepterer å bli kontrollert.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Hvordan mener du at TS er slem?Det er slemt å prøve å kontrollere andre.
Annie Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Men nå står det jo at HAN kontrollerer, ikke TS.
Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Men nå står det jo at HAN kontrollerer, ikke TS. Det står vel begge deler. Hun begynner med å skrive at hun ikke stoler på han fordi hun ikke vet om han har hatt damer før henne.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Men nå står det jo at HAN kontrollerer, ikke TS.Gjør det???????Nei og nei at jeg kunne ta så feil!...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Vanskelig å svare på om han lyver for deg,men visst 3 eller 0 tidligere sex-partnere er blitt så stort problem,burde du søke hjelp-før du ødelegger han helt.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 JA!DENNE MANNEN MÅ VÆRE LITT AV EN LØGNHALS!Han MÅ fortelle deg sannheten om antall sex partnere!!!
Annie Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 han har også klikket noen ganger mens jeg har vore gravid, slått meg(ikke hardt) tatt kvelertak på meg, og spyttet på meg. jeg er blitt så redd nå, og gråter nesten heile tiden. han psyker meg ned heile tiden, å nekter og la meg være meg. vil noen gi meg noen råd? plis??? Syns det er rart at ingen legger merke til dette.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Syns det er rart at ingen legger merke til dette.Gjør jeg vel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå