Tule Skrevet 20. mai 2003 #21 Del Skrevet 20. mai 2003 Ja det er jo den eneste urettferdigheten i verden........ Kunne ikke falle meg å så mye som diskutere det med far engang. jeg er må si enig med atmi her jeg syns du er en serutpreget egoist jeg syns syn på barnet ditt hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 20. mai 2003 #22 Del Skrevet 20. mai 2003 Kanskje det var flere fedre som skulle prøvd noen sko. Så hadde kanskje jentene vært lettere å ha med å gjøre...... hei jeg syjnhs dette er forferdelig du vil altså straffe faren med og straffe barnet ditt, vis ikke en del kvoinner hadde vert so opptatt av sine rettigheter på bekostning av barnet så hadde kanskje litt flere fedre vert lit mer samarbeidsfvilig jeg er glad jeg vokste opp med en mor som så mine behov hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 20. mai 2003 #23 Del Skrevet 20. mai 2003 Ja det er jo den eneste urettferdigheten i verden........ Kunne ikke falle meg å så mye som diskutere det med far engang. Nå sklir riktignok hele denne tråden ut, men det er akkurat dette typen innstilling blant en del foreldre som gjør at en del saker trekker ut i det lengste og at barna faktisk aldri får den roen man trenger.... Men nå snakker jeg naturligvis generelt... Når man har satt et barn til verden, bør man jammen meg være såpass ansvarlig at man klarer å kommunisere med den andre part som også er ansvarlig for barnet på en normal måte... Unntakene er vel når det er mistanke om vold eller seksuelle overgrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. mai 2003 #24 Del Skrevet 20. mai 2003 Jeg for min del er lei av å flytte, vi flytter av hensynet til barnas sikkerhet. Det er veldig lett for mange å uttale seg bombastisk uten å ha den fjerneste anelse om at de faktisk kan tråkke noen på tærne. Litt for lett å prate på generellt grunnlag...... TULE Først av alt, her på KG er det god kotyme å lese ferdig HELE innlegg før man uttaler seg. Dersom du hadde lest mitt innlegg som jeg så gererøst har tatt med her for deg, hadde du kanskje skjønt sammenhengen. Jeg rømmer fra den biologiske far fordi han gjentatte ganger har truet oss på livet, han har sittet inne flere ganger, vi har hatt voldsalarm i flere år. Han ønsker intenst å ta livet av oss begge, og jeg ser på det som min livsmisjon å beskytte det mest dyrebare jeg har fra dette forferdelige monsteret. Hadde du for eksempel latt Thomas Quick passet barna dine? Man skal ikke være så inderlig flink til å være eksperter på andre. De kan nemlig ha andre erfaringer enn en selv, og kan oppleve det som temmelig vanskelig å bli pepret med slike idiotiske uttalelser som: "hei jeg syjnhs dette er forferdelig du vil altså straffe faren med og straffe barnet ditt, vis ikke en del kvoinner hadde vert so opptatt av sine rettigheter på bekostning av barnet så hadde kanskje litt flere fedre vert lit mer samarbeidsfvilig jeg er glad jeg vokste opp med en mor som så mine behov " .......som det TULE her kommer med. Gudskjelov har livet gjort meg sterkere enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 20. mai 2003 #25 Del Skrevet 20. mai 2003 TULE Først av alt, her på KG er det god kotyme å lese ferdig HELE innlegg før man uttaler seg. Dersom du hadde lest mitt innlegg som jeg så gererøst har tatt med her for deg, hadde du kanskje skjønt sammenhengen. Jeg rømmer fra den biologiske far fordi han gjentatte ganger har truet oss på livet, han har sittet inne flere ganger, vi har hatt voldsalarm i flere år. Han ønsker intenst å ta livet av oss begge, og jeg ser på det som min livsmisjon å beskytte det mest dyrebare jeg har fra dette forferdelige monsteret. Hadde du for eksempel latt Thomas Quick passet barna dine? Man skal ikke være så inderlig flink til å være eksperter på andre. De kan nemlig ha andre erfaringer enn en selv, og kan oppleve det som temmelig vanskelig å bli pepret med slike idiotiske uttalelser som: "hei jeg syjnhs dette er forferdelig du vil altså straffe faren med og straffe barnet ditt, vis ikke en del kvoinner hadde vert so opptatt av sine rettigheter på bekostning av barnet så hadde kanskje litt flere fedre vert lit mer samarbeidsfvilig jeg er glad jeg vokste opp med en mor som så mine behov " .......som det TULE her kommer med. Gudskjelov har livet gjort meg sterkere enn som så. hei du sier i de første innleggene i gnerell tråd at de ikke kunne falle deg inn og diskutere det med faren uten noen grunn og da var det at du mente at det var tull og diskutere dette med faren det svarte jeg på først du sier aqt omtrent men har skyld i samarbeidsproblere mellom foreldre det e rille at du ikke kan se at kvinner kan vere skyld, jeg er leoi for at jeg var stygg men du ga ikke grunn jeg er lei av kvinner som er mer opptatt av sine rettigheter en vordan barna er hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 20. mai 2003 #26 Del Skrevet 20. mai 2003 jeg er må si enig med atmi her jeg syns du er en serutpreget egoist jeg syns syn på barnet ditt Jeg vil gjerne bare si at jeg ikke har noen mening verken for eller i mot innlegget om at hun ikke ville diskutert det med faren til barnet. Jeg har ikke peiling på enkelt situasjoner. Det jeg mener er at generelt sett må det være forferdelig trist for den som blir boende langt borte fra barnet sitt. Men i tilfeller der far eller mor har dårlig innflytelse på barnet er jeg den første til å støtte opp om mindre samvær. Bare i tilfelle det så ut som jeg mente noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. mai 2003 #27 Del Skrevet 21. mai 2003 Det jeg mener er at generelt sett må det være forferdelig trist for den som blir boende langt borte fra barnet sitt. Helt enig. På generelt grunnlag. I mitt tilfelle er ungen vettskremt faren og lykkelig for hver dag som går uten at han finner oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 22. mai 2003 #28 Del Skrevet 22. mai 2003 Helt enig. På generelt grunnlag. I mitt tilfelle er ungen vettskremt faren og lykkelig for hver dag som går uten at han finner oss. hei vis du er enig skjenerelt vorfor sa du ikke det i først, uansett jeg er lei av kvinner som setter sine behov foran barnene sitt jeg syns desverre at kvinner er like ille som men hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. mai 2003 #29 Del Skrevet 22. mai 2003 hei vis du er enig skjenerelt vorfor sa du ikke det i først, uansett jeg er lei av kvinner som setter sine behov foran barnene sitt jeg syns desverre at kvinner er like ille som men hilsen Herregud har`ke du lagt deg ennå !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 22. mai 2003 #30 Del Skrevet 22. mai 2003 hei vis du er enig skjenerelt vorfor sa du ikke det i først, uansett jeg er lei av kvinner som setter sine behov foran barnene sitt jeg syns desverre at kvinner er like ille som men hilsen Tule - dette var en generell diskusjon. Og jeg tror at dersom du leser innleggene mine vil du se at jeg prata generelt og ikke spesielt til Anitacath. Kan ikke uttale meg om noen situasjon jeg ikke vet om. Men jeg kan likevel si at jeg syns det må være fælt å bo langt fra barnet sitt. Jeg ser ikke at det skulle trenge noen nærmere forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tule Skrevet 23. mai 2003 #31 Del Skrevet 23. mai 2003 Tule - dette var en generell diskusjon. Og jeg tror at dersom du leser innleggene mine vil du se at jeg prata generelt og ikke spesielt til Anitacath. Kan ikke uttale meg om noen situasjon jeg ikke vet om. Men jeg kan likevel si at jeg syns det må være fælt å bo langt fra barnet sitt. Jeg ser ikke at det skulle trenge noen nærmere forklaring. hei jeg er jo sakt jeg er ening med deg, jeg har ment at anitacath kunne sakt va hun skjenerelt mener og ikke sakt sin situasdsjon hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 24. mai 2003 #32 Del Skrevet 24. mai 2003 Okidok Tule. Det var ikke så nøye uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå