Gjest peace Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Satser på at denne kan gå under dette forumet. Jeg elsker ordtak, derfor: Hva er det beste ordtaket du har hørt? Mitt er dette: Just when the caterpillar thought the world was over, it became a butterfly.
Gjest Roxie Hart Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg har ingen god begrunnelse på hvorfor, men dette er min favoritt: Nesten skyter ingen av hesten!
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Tror det heter Nesten skyter ingen mann av hesten Ellers har vi jo: Blind høne kan også finne korn Ingen vet hvor haren hopper Å gå over bekken etter vann En fugl i hånden er bedre enn ti på taket Å skue hunden på hårene En ulv i fåreklær Forvirret som en nysluppet fjert i en kurvstol
Vita Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Denne synes jeg er litt morsom (selv om jeg ikke bruker ordtaket selv): Ja, det var rette rævva som feis!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Er du redd for svaret, skal du ikke stille spørsmålet. Synes ordtaket er veldig bra, men kanskje ikke helt riktig. Av og til må man jo
Gjest Raptuza Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Aldri så gale at det ikkje er godt for noko!
Gjest Gjest ts Skrevet 2. april 2008 #7 Skrevet 2. april 2008 takker for forslag disse var gamle kjenninger......hmm.......kanskje det er quotes jeg mener heller enn ordtak? så. quotes anyone?
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 takker for forslag disse var gamle kjenninger......hmm.......kanskje det er quotes jeg mener heller enn ordtak? så. quotes anyone? Sitater, mener du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå