Gå til innhold

Mann med stor p...

Fremhevede innlegg

Gjest "Trine-22"
Skrevet

Var med venner på en flott hytte i påsken.Andre venner kom til og etter after-ski havnet noen av oss i løssluppen stemning i badstuen mer el. minder uten klær.

Hadde tidl. flørtet litt med han og tilslutt var det bare oss. der og da..."gled"hans håndkle vekk. Det er den desidert største penis jeg har sett.

Jeg ble helt satt ut, kremtet og så vekk. Han dekket seg til og fikk samtalen igang.

Men idet vi skulle gå ut av badstua sto vi "plutselig" og kyssa og nå mistet han virkelig uforskyldt hånkle.

Hehe.. undskyld så mye forklaring men mine spørsmå gjelder etterhvert penis-fasong og slapp "tilstand". Når vi kyssa så jeg med et øye ned og den hang tungt rett ned

men så plutselig liksom rykket den til og dasket meg i magen hehe..(han undskyldte det).

Men jeg skjønner ikke..går det an å ha en sånn "slapp"ereksjon?Den var altså helt myk..Er det pga. størrelsen at den mangler vanlig fasthet/hardhet?

Og hvordan kan han egentlig gjennomføre et samleie da?

Jeg spør fordi jeg har møtt han senere og...ja, kanskje vi har sex..hvis jeg tør.?Hjelp !Har aldeles ikke hatt noen med den dimensjonen så dette er fullstendig nytt for meg.

plzzz svar

Trine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Størrelsen i "slapp" tilstand kan variere svært mye. Om morgenen våkner jeg nesten alltid med ereksjon. Den blir "slapp" (henger ned) på vei til badet men har fortsatt nesten full størrelse (kun en cm eller to mindre enn i erigert tilstand). Dette skjer ofte når det er varmt og jeg akkurat har hatt ereksjon eller er litt "halvkåt". I en situasjon som du beskriver ville den kanskje sett ut som den var langt over gjennomsnittet (mens den i virkeligheten kun er et par cm over gjennomsnittet i stiv tilstand). Ved aktivitet eller at den har vært slapp over lengre tid, kan den være opptil 10 cm kortere enn ved full ereksjon.

Hvis den gjorde et byks så var den nok relativt nær full størrelse. Du bør selvsagt ikke la dette komme i veien for å prøve vedkommende hvis du er forelsket. Prat med han på forhånd slik at han er klar over at du er usikker på størrelsen slik at det blir å eventuelt avbryte hvis den blir for overveldende. Jeg tror de fleste menn i samme situasjon ville ta dette pent.

Lykke til!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er vel dette man kaller "en halvfeit en". Altså at man er litt småopphisset, så penis befinner seg midt mellom slapp og stiv tilstand, men peker fremdeles nedover.

Gjest "Trine"
Skrevet
Størrelsen i "slapp" tilstand kan variere svært mye. Om morgenen våkner jeg nesten alltid med ereksjon. Den blir "slapp" (henger ned) på vei til badet men har fortsatt nesten full størrelse (kun en cm eller to mindre enn i erigert tilstand). Dette skjer ofte når det er varmt og jeg akkurat har hatt ereksjon eller er litt "halvkåt". I en situasjon som du beskriver ville den kanskje sett ut som den var langt over gjennomsnittet (mens den i virkeligheten kun er et par cm over gjennomsnittet i stiv tilstand). Ved aktivitet eller at den har vært slapp over lengre tid, kan den være opptil 10 cm kortere enn ved full ereksjon.

Hvis den gjorde et byks så var den nok relativt nær full størrelse. Du bør selvsagt ikke la dette komme i veien for å prøve vedkommende hvis du er forelsket. Prat med han på forhånd slik at han er klar over at du er usikker på størrelsen slik at det blir å eventuelt avbryte hvis den blir for overveldende. Jeg tror de fleste menn i samme situasjon ville ta dette pent.

Lykke til!! :)

Takk for svar!

Ja,jeg må vel stole på dere gutta..hihi.Så imidlertid ut for meg som den var helt utrolig slapp og myk og likevel svært mye større enn noe jeg tidl.har sett.

Trodde et øyeblikk at penis hadde en sånn hemmelig muskel som vippet den opp..

Er det ikke noe som heter "liten og kjapp og stor og slapp"?

Og er en sånn stor penis også litt "myk" selv med full ereksjon og i tifelle hvordan blir samleie da?

Har noen jenter erfaring her? Å Jo, vi har prata såvidt..

Han forstod på min reaksjon (og en gang en situasjon seinere)at jeg er veldig usikker på hans størrelse. Han mumlet at han nok hadde skremt "vannet" av noen få jenter først, men at han bruker veldig god tid. Selvsikker nok også, "ingen har angret etterpå.."

vi får se..

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, da er det jo vanskelig å si hva som er tilfelle. Du får nesten bare prøve :)

Skrevet
Takk for svar!

Ja,jeg må vel stole på dere gutta..hihi.Så imidlertid ut for meg som den var helt utrolig slapp og myk og likevel svært mye større enn noe jeg tidl.har sett.

Trodde et øyeblikk at penis hadde en sånn hemmelig muskel som vippet den opp..

Er det ikke noe som heter "liten og kjapp og stor og slapp"?

Og er en sånn stor penis også litt "myk" selv med full ereksjon og i tifelle hvordan blir samleie da?

Har noen jenter erfaring her? Å Jo, vi har prata såvidt..

Han forstod på min reaksjon (og en gang en situasjon seinere)at jeg er veldig usikker på hans størrelse. Han mumlet at han nok hadde skremt "vannet" av noen få jenter først, men at han bruker veldig god tid. Selvsikker nok også, "ingen har angret etterpå.."

vi får se..

Den er også litt "myk" når den henger ned i nesten full størrelse.

Det hadde vært dumt å gå glipp av en mann du er i forelsket i fordi du er usikker på størrelsen. Hvis jeg var kvinne så ville jeg nok prøvd (kanskje blitt litt mer fortrolig med den før jeg tok i mot den).

Gjest Gjest_Missy_*
Skrevet

Noen er 'showers' og andre'growers'. Men hvis han er svær mens han er slapp blir han uansett ike mindre i stiv tilstand. :sjenert: Jeg ville testa han ut - garantert! Det virker som du tente på kjempekuken, og hvem ville vel ikke det? Kansje dette er sjansen du får, så kjør på og lykke til. D r deilig!

Skrevet

Hvor hard den blir, tror jeg ikke har noe med størrelsen å gjøre. Har møtt de med gjennomsnittlig som er småmyke på det stiveste, og gjennomsnittlige som er steinharde. De jeg har møtt over gjennomsnitt, har vært mer en stive nok ihvertfall.

Hvor stor han er som errigert, er vel vanskelig å svare på, det er veldig individuellt. Den krymper nok ikke akkurat, men det er ikke sikkert den blir noe større en hva du allerede har sett heller, bare stivere.

Gjest Gjest
Skrevet

Når den første tanken man får når man leser emnetittelen "Mann med stor p" er "Men det er da ingen p i 'mann'?" skjønner man at det er aaaaalt for lenge siden det er blitt noe på en... :tristbla:

Skrevet
Når den første tanken man får når man leser emnetittelen "Mann med stor p" er "Men det er da ingen p i 'mann'?" skjønner man at det er aaaaalt for lenge siden det er blitt noe på en... :tristbla:

:ler:

Haha, hvis det er noen trøst så tenkte jeg akkurat det samme selv!

Gjest "Trine-22"
Skrevet
Noen er 'showers' og andre'growers'. Men hvis han er svær mens han er slapp blir han uansett ike mindre i stiv tilstand. :sjenert: Jeg ville testa han ut - garantert! Det virker som du tente på kjempekuken, og hvem ville vel ikke det? Kansje dette er sjansen du får, så kjør på og lykke til. D r deilig!

ja..,jeg tok heldigvis mot til meg og brkte fornuft og følelser i tillegg.

Og tusen takk for flere gode råd. Fant ut at det ble for dumt at jeg kanskje skulle miste en fin fyr fordi jeg var usikker, smånervøs og sjenert for hans store penis.

Han hjalp til veldig bra, veldig flink med meg, og etterhvert ble jeg mer avslappet til det hele. Men vi,(han)ventet lenge før det bare var helt naturlig å forsøke på samleie.

Han inviterte meg til å bli mer fortrolig med den, tok hånden min dit og ville jeg skulle kjenne og undersøke selv, og det hjalp..

Og det bygget opp en spenning, jeg ble mer og mer fascinert og nysjerrig av akkurat dette som var litt spesiellt hos han og tilslutt var det jeg som ville hihi..

Det var godt og fint når det først skjedde, litt vondt, men ikke sånn skikkelig vondt.

Han syns jeg er flink og andre gangen fikk jeg orgasme!

Og.. den er faktisk ikke helt fullstendig hard når vi har samleie heller men det er tydeligvis ikke noe problem. Litt småmyk men da er den jo så god å klemme på hihi..

solskinnshistorie dette..

Gjest Gjest_Missy_*
Skrevet

Ja du er heldig! Skulle ønske jeg havner i samme situsjon snart etter alt for mange av type S og M-. :tristbla: En eneste gang har jeg hatt en sværing, og den har jeg tenkt mye på og savnet i d siste! Den var både stor og hard, men selv en stor og halvstiv hadde vært helt digg nå. Kos deg m din!

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hønemor_*
Skrevet

haha..jeg også tenkte skrivefeil.P..i mann? Men så skjønte jeg og ble litt nysjerrig.

Jeg tenkte på ei veninde av meg når jeg leste din historie Trine. Hun var rått forelska lenge i en fyr og så viste det seg at han hadde en penis som...Ja, han hadde visst aldri hatt samleie med noen med hele penis når han møtte henne. Og hun kommer til meg med nesten fullstendig penisskrekk. Men nå..,etter et halvt år kan hun ikke tenke seg noe bedre.

Så, når jeg leste denne tråden, så må jeg innrømme som Missy at jeg blir en smule misunnelig etter en sølibatperiode. Har ikke selv noen preferanser for hvordan det ville vært med en slik svær en men jeg må innrømme at tanken tenner meg ganske bra ja!

Kos deg videre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...