Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Kan tarmen min sprekke hvis han kjører kølla som et godstog inn i brunøyet på meg? Hva skjer når han treffer bunn?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Nå er vel bunnen av tarmen strengt tatt munnen, så han skal ha ganske langt godstog for å klare det...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Nå er vel bunnen av tarmen strengt tatt munnen, så han skal ha ganske langt godstog for å klare det... Tarmen svinger fram og tilbake. Tissen hans kan ikke bøyes.
Gjest lillebøll Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Er toget hans så langt kan han jo vurdere og stoppe før han kjenner motstanden sprenge på?
Paradokset Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Hva skjer når han treffer bunn? Lys i tunnelen?
SMann Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 (endret) Har aldri hørt om tilfeller hvor tarmen sprekker. Har aldri opplevd å treffe noe som føles som en bunn. Jeg er et par cm over gjennomsnittlig lang. Her har kanskje andre med ekstrem lengde andre erfaringer. Analsex kan være smertefullt. Det er viktig at dette skjer på kvinnens premisser i forhold til hvor raskt og hvor hardt man kjører på. Tar man hensyn til kvinnen, er det nok liten mulighet for skader. Endret 1. april 2008 av SMann
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Kan tarmen min sprekke hvis han kjører kølla som et godstog inn i brunøyet på meg? Hva skjer når han treffer bunn? Uansett hvor lang penis din mann har,vil han aldri nå bunnen i tarmen. Å han kan ikke kjøre godståget rett i brunøye på deg, da vil du få skrekkelig vondt. :hår: Du må være skikkelig kåt, og avslappet og ha bra med smørning bak der, så vil du kunne nyte det....
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Kan tarmen min sprekke hvis han kjører kølla som et godstog inn i brunøyet på meg? Hva skjer når han treffer bunn? Seriøst??? Hvis han kjører kølla som et godstog inn i brunøyet på deg (som du så poetisk uttrykker det), ser jeg slettes ikke bort ifra at tarmen din nok kan sprekke. Revne som trollet i sola, rett og slett. Og hvis kølla hans er lang nok til å treffe bunnen i tarmen din, må han være litt av en hingst, og jeg anbefaler deg å ta ham med tilbake til stallen hvor han hører hjemme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå