Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Datteren min, på da nesten 3, hadde følgende kommentar etter et besøk på Hunderfossen:

"Mamma, vi to er ikke troll, bare pappa og lillebror!"

-Er pappa og lillebror troll de da?

"Ja, for de har hale..."

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tittin_*
Skrevet

Har ingen barn selv, men overhørte denne i butikken:

Det var lang kø ved flere kasser, og en mamma stod der med en ungen som tydeligvis kjedet seg, hoppet litt rundt, skrek litt og rett og slett skrek etter oppmerksomhet... Oppmerksomhet fikk ungen fra alle andre i køen, men kanskje ikke av den typen moren var komfortabel med... :fnise:

Så begynte ungen med masse hvorfor-ditt-og-hvorfor-datt. Mora var vel sikkert fornøyd med det, fremfor skrik.. Så nærmet det seg deres tur, og ungen sitter foran bladhylla med vg og sånn, og kikker på et donald, tilsynelatende avsporet fra de verste utbruddene!:)

Helt til ungen spør høyt og tydelig til mora som stod litt lenger bak;

"MAMMAAAA? HVORFOR HADDE DU TISSEN TIL PAPPA I MUNNEN IGÅÅÅÅR!?!?!"

Hun fikk fart på sakene og dro med seg ungen ut fortere enn folk klarte å drepe latteren! :skratte:

• Liker 1
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg og min mor var på et kjøpesenter med min nevø på 5 år da han måtte på toalettet. Han gikk inn og gjorde det han skulle, og når han kom ut sa jeg "Nå må du huske å vaske hendene dine" Da svarer han "Jammen pappa har sagt at jeg ikke trenger å vaske meg på hendene før jeg har fått hår på tissen"

HAHA!! Gjett hvem som ble rød som en tomat når svigermor spurte han om den episoden i første familieselskap etter hendelsen. Merkelig hva barn kan finne på å si helt selv altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...