Gjest hvordan få det av? Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 har prøvd piz buin i skum-form, men jeg få det ikke av meg, har prøvd med forskjellige måter, men det går ikke. jeg sier bare HJELP!!!
Gjest Imsdal Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Har du prøvd å skrubbe med en skrubbkrem? Hvorfor vil du ha det av igjen da?
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 jeg bruker jo hendene til å skrubbe det utover, men nå har jeg fått veldig brune hender, så jeg må ta av litt. har prøvd med diverse såper. er det noen du anbefaler?
snooops Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Du må jo bruke hansker når du tar det på da...
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Det er ikke så lett å vaske av brunfarge.. Det ligger jo i huden.. Men prøv fet hudkrem. Også lærer du at neste gang vasker du hendene med en gang etter påføring
aline Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 tror nok det er vanskelig å få det av når først fargen har dannet seg der, det er jo ikke meningen man skal miste fargen når man bader eller er aktiv heller. Men husk til neste gang at du må være grundig med håndvasken RETT etter påføring. Jeg har funnet ut at jeg synes det er enklest om en annen smører armene mine, slik at den som smører kan skrubbe hendene sine godt med en gang man er ferdigsmørt.
Gjest Pax Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Ser for meg at det kan funke noe ved å vaske hendende med mye bakepulver.
PussyCat Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Desverre (for deg) finnes ikke denne i norge enda,tror jeg..!?? men skriver det så ka du jo huske på å kjøpe i utlandet. St Tropez bronzer er kjempe bra selvbruning som ser veldig naturlig brun ut ikke orange, og de har også en "self- tan remover" som tar bort selvbruningen og på innsider av håndflatene osv... bare som ett litet tips å huske på
katla Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Flere merker fører sevbruningsfjerner, bla ModelCo. Den finnes bla på parfymeriet på Glasmagasinet i Oslo (og sikkert også mange andre store parfymerier). Ellers er det vel bare intens skrubbing med skrubbekrem som hjelper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå