Gå til innhold

Kjendises engasjement

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Folk nøyer seg med å kun snakke om det, og det er fortsatt mange brikker som skal på plass. Jeg prøver å finne ut hvilke brikker det er og hvor de passer inn
sa Angelina Jolie til CNN under sitt opphold i Irak for kort tid siden.

Har det noen betydning hva kjendiser mener og evnt. gjør i slike sammenhenger?

Og hva kan de gjøre? Hvordan kan de bidra?

Eller er dette kun en hobby for kjendisene?

At Angelina Jolie f.eks. finner "brikkene" og "hvor de passer inn" hva betyr vel det for krigen i Irak?

Endret av Bernina
Videoannonse
Annonse
Gjest milkyway
Skrevet

Nå har vel hun en ekstra god grunn da, det er ikke måte på hvor mange "Finn bitene og sett dem på plass" oppgaver det er i tomb rider spillene!

Men ellers tror jeg det er en hobby ja.

Gjest Gjest
Skrevet

At kjendiser viser engasjement rundt en sak vil øke oppmerksomheten rundt den saken, spesielt av folk som i utgangspunktet ikke hadde så mange synspunkter fra før. Dessuten tror jeg kjendiser har stor påvirkningsmakt nettopp fordi de følges så tett av pressen.

Gjest Gjest_May_*
Skrevet

Men hva gjør egentlig Angelina Jolie i Irak?

Hvorfor får hun møte med folk og det militære der?

Rapporterer hun til noen når hun kommer tilbake til USA?

Det må jo være noe mer mål og mening i dette enn at hun gjør det bare av egen interesse?

Man kan vel ikke bare i form av å være kjent skuespiller/medieperson ringe til noen og si at man har så lyst til å reise til Irak for finne ut mer av hva som egentlig foregår?

Man må vel ha en eller annen organisasjon i ryggen?

Være "talsperson" eller være såkalt "Goodwill abassadør"? Det er det jo mange kjente mennesker som er - og det blir de utnevnt til for å sette fokus på en sak men det krever også at se deltar aktivt. De må vel da være litt oppegående mennesker som har mulighet til å formidle noe.

I mine øyne virker Angelina som en rimelig smart dame og hun har sikkert noe å bidra med.

Gjest Gjest_Sala_*
Skrevet

Angelina Jolie er abassadør for FN's Flyktningeorganisasjon. (UN Refugee Agency) og reiser til Irak i den forbindelse for å gjøre en jobb.

Gjest Gjest
Skrevet
sa Angelina Jolie til CNN under sitt opphold i Irak for kort tid siden.

Har det noen betydning hva kjendiser mener og evnt. gjør i slike sammenhenger?

Og hva kan de gjøre? Hvordan kan de bidra?

Eller er dette kun en hobby for kjendisene?

At Angelina Jolie f.eks. finner "brikkene" og "hvor de passer inn" hva betyr vel det for krigen i Irak?

Nå bruker de gjerne kjendiser til å fronte en sak. Dette for å skape interesse/ få folk på arrangemang ol.

De behøver jo ike ha peil om saken engang, mange eksempler har vist oss det.

Utrolig hva blest det blir, bare man er kjent.

Du kan være en "drittsekk" men med en god sak, så blir du plutselig sett opp til, du er fantastisk flink, enestående osv....

Se salmene mette marit "ga ut". Hvilken blest....

Om wnche Myrhe ga ut en salmeplate, ville det vert i Media i bøtter og spann?

Rådgiverene på slottet har vert kjempeflinke. Stemplet til MM må bort.

Det eneste som står igjen nå er Spellmannsprisen, og tro du meg, så blir hun nominert. regner med det blir årets spellmann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...