Alice Ayres Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Da jeg ringte hjem for litt siden, var nummeret deres frakoblet. Tror foreldrene mine har flyttet, men de har ikke sagt noe til meg om dette. Eller er de bare dårlige til å betale telefonregningen?
Gjest Hellan Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Kanskje de sover, og har trukket ut ledningen for å slippe å bli vekket så sent!? :søvn:
Brunhilde Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hvis telefonregningen ikke betalt pleier man å få følgende feilmelding: "På grunn av feil kan abbonnenten ikke nås". Det samme gjelder hvis røret blir liggende av telefonen lenge uten av man er i samtale med noen.
Gjest Golden Girl Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Da jeg ringte hjem for litt siden, var nummeret deres frakoblet. Tror foreldrene mine har flyttet, men de har ikke sagt noe til meg om dette. Eller er de bare dårlige til å betale telefonregningen? Hvis du seriøst tror de kanskje plutselig har flyttet uten å si til deg vil jeg virkelig anbefale deg å jobbe for å få et bedre forhold til dem! Høres ikke helt normalt ut...
ToveM Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Ringer du virkelig til folk kl 1 om natten?...kan ikke vøre helt seriøst...
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Det er helt utrolig hvor mye usaklig det er av innlegg.Tidsfordriv.
Brunhilde Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 (endret) Jupp... sorry Jeg svarte, og du behøver ikke være "sorry" - eller jo, egentlig behøver du det, men bare fordi at til aprilsnarr å være så var denne under middels god og over middels dårlig. Endret 1. april 2008 av Brunhilde
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 Jeg svarte, og du behøver ikke være "sorry" - eller jo, egentlig behøver du det, men bare fordi at til aprilsnarr å være så var denne under middels god og over middels dårlig. Æsj, også. Jeg vil ikke være middels!!! Heller skikkelig råttent dårlig, ellers takk. Nå er jeg jo bare en vannmelon... god og tørsteslukkende, men ikke stort mer enn det.
Brunhilde Skrevet 1. april 2008 #12 Skrevet 1. april 2008 Æsj, også. Jeg vil ikke være middels!!! Heller skikkelig råttent dårlig, ellers takk. Nå er jeg jo bare en vannmelon... god og tørsteslukkende, men ikke stort mer enn det. Nettopp! 10 poeng til deg.
Gjest Golden Girl Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Jupp... sorry Neeeeei!!!! Søren, søren, søren!!!! Det samme skjer hvert år! Sier til meg selv at I ÅR skal ingen klare å lure meg. Men joooooda.....
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. april 2008 Neeeeei!!!! Søren, søren, søren!!!! Det samme skjer hvert år! Sier til meg selv at I ÅR skal ingen klare å lure meg. Men joooooda..... Her er en
Gjest Reka Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 HUmre, en på jobben fikk en melding av sin mann som skrev: hei, har ikke mer batteri, ring med på dette nummeret nå [nummer]. Hilsen per. HUn ringte og vedkommende svarte: Hei du har kommet til det kongelige slott. Hun ble så flau! Og alle andre døde av latter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå