Kreps Skrevet 8. april 2002 #1 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg leter etter et bilde, men husker ikke hva det heter, eller hvem som har malt det. Det er bilde av ei jente som sitter ved et skrivebord og leser (husker at hun har en lang flette bak og at leselyset hennes lyser opp bildet) . et gammelt motiv, og det er malt i mørke farger. Noen som vet hva jeg mener? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 8. april 2002 #2 Del Skrevet 8. april 2002 Har sett et bilde som likner din beskrivelse og jeg mener å huske at det var malt av Harriet Bacher. Kjenner du hennes bilder, er jeg kanskje helt på villspor?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 8. april 2002 Ja det ligner litt på hennes stil, men har ikke finni det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 8. april 2002 #4 Del Skrevet 8. april 2002 *vrir hjernen og prøver å huske hvor pokker jeg så det bildet* Har du vært i Rasmus Meyers Samlinger i Bergen? Mulig det var der jeg så det, mulig det var malt av Christian Krogh eller Astrup eller... Ååå, nå skulle jeg også så gjerne visst hvem som har malt bildet jeg ser for meg...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 8. april 2002 Ja det er ikke så lett og finne, huska jeg forelska meg helt i det ilde, og skulle gjerne få fatt i en kopi av det... ingen ide om en nettside jeg kan lete på?? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. april 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 9. april 2002 er det ingen som vet? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå