Gjest ffff. Skrevet 26. desember 2010 #21 Skrevet 26. desember 2010 banan, det vil hjelpe. for den er bløt og slimete, så du vil ikke føle tørr. du kjenner det med en gang.
Gjest Ola Skrevet 16. mai 2011 #22 Skrevet 16. mai 2011 Er det uheldig for en allerede vond hals å dra på fylla?
Chelmon Skrevet 17. mai 2011 #23 Skrevet 17. mai 2011 Er det uheldig for en allerede vond hals å dra på fylla? Ja er ikke det logisk? Halsbetennelse er noe dritt, det går ikke over av seg selv før etter 3-4 uker så anbefaler lege så raskt som mulig. Blir mye mindre vondt bare etter en dag på antibiotika selv om sårhet og feber sitter i lengre Hjelper veldig å få i seg bra med mat og vann også.
Gjest mpus Skrevet 23. april 2012 #24 Skrevet 23. april 2012 Ehrm... man får feber fordi kjemiske prosesser i kroppen går hurtigere ved høyere temperaturer. Bakterier dør ikke, men immunforsvaret ditt jobber fortere. Ved å fryse på halsen vil ikke immunforsvaret jobbe like kjapt. Hvorfor tror du man blir syk av å fryse? Dette er bare feil, enzymene(de som får det til å skje kjemiske prosesser i kroppen) jobber mest effektivt ved 37 grader og blir ødelagt ved bare noen få grader over dette,det er derfor det er farlig med for høy feber.
Kosemose Skrevet 23. april 2012 #25 Skrevet 23. april 2012 Jeg har tro på te laget av honning, chili, sitron og ingefær, is i lange baner, tykke sokker, skjerf og lue også om natten hvis det er altfor ille.
Gjest Gjest....123 Skrevet 10. august 2012 #26 Skrevet 10. august 2012 Jeg pleier som oftest å ha nypete med litt for mye sukker og masse hals linser og det funker supert ! :-)
Gjest Hanne Skrevet 9. april 2013 #27 Skrevet 9. april 2013 Jeg har så vont i halsen jeg også og det er ekelt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå