crien Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei. Har litt problemer med spising for tiden.. Det er som om magen min ikke har noe mellom steg mellom det å være kjempe mett til det å være kjempe sulten. Etter jeg har spist så kan jeg ikke tenke på mat, også går det ikke lange studen før det begynner å romle etter mer mat.. Noen som vet hva det kan være? om det er noe jeg kan gjøre? Det er litt irriterende i grunn...
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hva spiser du, da? Noe mat metter ikke lenge, f eks mat med mye raske karbohydrater. Kanskje du har problemer med blodsukkeret, dette kan du få målt på apotek, tror jeg, og på legekontoret.
Jigva Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Kanskje du spiser litt for fort, om all maten kommer ned i magen på ca samme tid blir man fortere sulten igjen..
crien Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg spiser mye forskjellig, musli, knekkebrød, vanlig brød, egg i alle slag.. og middager av alle slag Kan godt hende jeg spiser for fort.. eller, jeg vet ikke jeg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå