Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå trenger jeg et nytt solpudder, å jeg har hatt mange forskjellige merker, så nå vil jeg prøve noe nytt. Jeg har lyst til å prøve et fra Estee Lauder, eller Helena Rubienstein, eller det som er litt dyrere enn de andre vanlige fra Guerlain 8husker ikke nøyaktig hva det heter).

Noen som har hatt eller har noen av disse? fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt veldig mange dårlig dolpudder, men til forslag vil jeg forslå å prøve sånn mineral solpudder som er kommet!

Hvis du vil opp i et litt dyrere merke så har ID nettopp kommet med en serie mineralsminke som er helt ren på huden og ikke tetter porer og slagordet er "så ren at du kan sove med den" hehe. Vil tippe de er bra ;)

Skrevet

Hei,

jeg er avhengig av solpudder.... har prøvd mye forskjellig...

Nå har jeg Terracotta fra Guirlain. Den er kjempefin...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sverger til Chanel sitt solpudder, det er veldig pent på, veldig naturlig og pen farge.

Jeg vet mange sverger til Guerlain sitt, det er vel det "originale" solpudderet, men har ikke prøvd det selv.

Skrevet

Jeg er også nesten helt avhengig av solpudder for å føle meg litt fresh! Liker ikke å føle meg bleik :)

Bruker GloMinerals "sunkiss",er strålende fornøyd !

Kjøpte første gang hos hudpleier til blodpris men kjøper det nå på ebay til en svært billig penge :)

Skrevet

Synes Guerlain gir en veldig fin glød og farge, men det har en tendes til å gjøre huden min veldig uren over tid. Liker veldig godt Dr. Hauschkas solpudder. Det har en farge som mange kler og legger seg jevnt og fint over huden. Har faktsik fått mer kompliment for et friskt utseende med denne, enn Guerlain. Min nye favoritt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...