Gå til innhold

Selskapslokaler ved Tjøme / Vestfold?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emy_*
Skrevet

Hei!

Vi skal gifte oss i slutten av august på Tjøme. :D

Vi har hittil kun funnet selskapslokaler som arrangerer det meste eller alt.

Dette gjør jo alt svært kostbart, spesielt vin/drinker.

Er det noen som vet om noen steder i Tjøme-traktene som leier ut lokale til en rettferdig pris, sånn at vi selv kan skaffe mat og drikke osv. til mer fornuftige priser?

Eller blir vi nødt til å bruke mange titusenvis ekstra bare fordi lokalet skal ha sitt?

Det virker ikke som om man kan stå for velkomstdrinken selv engang, noe sted.

(Vi skal ha mellom 40 og 60 gjester.)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er ikke så kjent der, men velforeninger kan kanskje ha lokaler til utleie? Andre samfunnshus, klubbhus for idrettslag og lokaler som hører til kirker kanskje?

Gjest Gjest
Skrevet

Her er det veldig fint, aner ikke hvor mye det koster da.... http://www.engo.no/

Vet ikke om de leier ut restauranten på verdens ende lenger jeg, er sikkert 10 år siden jeg var der, men der er det jo og veldig fint da. Mange fine steder og ta bilder og.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Emy_*
Skrevet
Her er oversikt over lag og foreninger på Tjøme:

http://tjome.web.acos.no/OrganisasjonListe...k=1&MId1=17

Jeg vil tro noen har selskapslokaler :)

Mange takk!!

Har surfet og surfet, lett og lett, men finner ingen steder som kan leie ut og som IKKE har skjenkebevilling. Har de skjenkebevilling, må jo all alkohol kjøpes av stedet til utpåbyen-priser. Fri bar blir dyrt..... :(

Skrevet

Er jo et selskapslokale hvor du kan gjøre alt selv like ved brygga, ved vannet i tønsberg. Er jo ikke langt fra tjøme det. husker ikke helt hva det heter nå.

Gjest Fjorårets Tønsbergbrud
Skrevet

På Tjøme vet jeg noen brudepar har brukt Fredtun, rett ved Tjøme kirke. Ikke veldig flotte lokaler, men kan nok pyntes fint.

I Tønsberg kan du f eks bruke Villa Møllebakken (det gamle biblioteket). Et nydelig lokale innvendig og med fin uteplass for en rimelig penge (ca 6000). Tar opptil 80 personer.

Lokalene til Tønsberg Jantisjar i Nedre Langgate (med hage mot sjøen) er det også mulig å leie. Tar opptil 50-60 personer.

Masse lykke til :)

Gjest Gjest_Emy_*
Skrevet
Er jo et selskapslokale hvor du kan gjøre alt selv like ved brygga, ved vannet i tønsberg. Er jo ikke langt fra tjøme det. husker ikke helt hva det heter nå.

Det hørtes jo helt perfekt ut!

Du klarer ikke å finne ut hvor dette er da? :jepp::)

Skrevet
Det hørtes jo helt perfekt ut!

Du klarer ikke å finne ut hvor dette er da? :jepp::)

Tror det kalles Thalia. Gamle jernbanestasjonen i tønsberg. Tror det er amatørteater som holder til der. Ligger i nedre langgate 50. Vet om noen som hadde bryllup der.

Gjest Fjorårets Tønsbergbrud
Skrevet

Thalia-bygningen og Tønsberg Jantisjar-bygget er det samme! Tror Thalia og Jantisjar har ulike etasjer.

Vi var og tittet der da vi skulle gifte oss. Det er hyggelig spisesal, men kaffestuen er heller stusselig. Men hvis det er fint vær, er det jo fint å være ute i hagen der. Det er såpass langt bort fra Brygga at man ikke blir så veldig sjenert av fyll og bråk der borte.

:)

Skrevet

Seilforeningen på Fjærholmen på Føynland/Nøtterøy leier også ut lokalet, tror jeg.

Ellers, så tror jeg det er et grendehus på Hvasser. Hva med å kontakte Tjøme kommune for å høre om de har noen lokaler som leies ut? Du kan finne kontaktinformasjon til kommunen på www.tjome.kommune.no

Gjest Gjest_Emy_*
Skrevet
Thalia-bygningen og Tønsberg Jantisjar-bygget er det samme! Tror Thalia og Jantisjar har ulike etasjer.

Vi var og tittet der da vi skulle gifte oss. Det er hyggelig spisesal, men kaffestuen er heller stusselig. Men hvis det er fint vær, er det jo fint å være ute i hagen der. Det er såpass langt bort fra Brygga at man ikke blir så veldig sjenert av fyll og bråk der borte.

:)

Hehe! Ja fant ut dette etterhvert, så takk begge to for bra tips, prøver å få kontakt nå og skal sjekke ut stedet nærmere. Vet ikke helt hvor viktig en kaffestue blir... :)

Nå har vi flere greier på gang og håper at ikke alt er opptatt den dagen.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...