crien Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei. Noen her som har clip-on extentions? Jeg har nettopp kjøpt meg noen, og er litt usikker på behandling av de. Fått litt forskjellige beskjeder her og der. Jeg vasker de med en babyshampo som jeg fikk beskjed om. Men jeg klarer ikke å finne en baby balsam. Hvilken hårkur skal jeg bruke? Og jeg har fått beskjed om å spraye det, fordi det ikke klarer å produsere egen foktighet, men hvordan spray er det snakk om? Også har jeg litt problemer med flisete tupper, allerede etter bare 1 månede med håret. Noen som har noe tips?
laperla Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei. Noen her som har clip-on extentions? Jeg har nettopp kjøpt meg noen, og er litt usikker på behandling av de. Fått litt forskjellige beskjeder her og der. Jeg vasker de med en babyshampo som jeg fikk beskjed om. Men jeg klarer ikke å finne en baby balsam. Hvilken hårkur skal jeg bruke? Og jeg har fått beskjed om å spraye det, fordi det ikke klarer å produsere egen foktighet, men hvordan spray er det snakk om? Også har jeg litt problemer med flisete tupper, allerede etter bare 1 månede med håret. Noen som har noe tips? Babyshampo? Hm, den var ny for meg. Trur nærmeste "alle" sier forskjellig. Jeg har clip on's fra Sara's. Jeg bruker K pak serien fra Joico på det. Blir kjempe mykt og blankt. Dessuten er jo den serien reparerende og gjenoppbygger håret. Det håret jeg fikk var litt flisete i tuppene når jeg kjøpte det. Eneste muligheten er jo rett og slett å klippe vekk det stygge. Den sprayen du snakker om... Skjønner ikke helt hvilken det siktes til.
crien Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Babyshampo? Hm, den var ny for meg. Trur nærmeste "alle" sier forskjellig. Jeg har clip on's fra Sara's. Jeg bruker K pak serien fra Joico på det. Blir kjempe mykt og blankt. Dessuten er jo den serien reparerende og gjenoppbygger håret. Det håret jeg fikk var litt flisete i tuppene når jeg kjøpte det. Eneste muligheten er jo rett og slett å klippe vekk det stygge. Den sprayen du snakker om... Skjønner ikke helt hvilken det siktes til. Nei den sprayen skjønner ikke jeg heller. Jeg har tenkt på bare vanlig vann? Men det er jo ikke akkurat fuktighet i det? Venninna mi tenkte på Olje..? Men det blir jo ikke noe fint? Jeg vil ikke klippe vekk Det blir jo kortere da Kpak serien, hvor får du kjøpt det? Er det dyrt?
laperla Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Nei den sprayen skjønner ikke jeg heller. Jeg har tenkt på bare vanlig vann? Men det er jo ikke akkurat fuktighet i det? Venninna mi tenkte på Olje..? Men det blir jo ikke noe fint? Jeg vil ikke klippe vekk Det blir jo kortere da Kpak serien, hvor får du kjøpt det? Er det dyrt? Det kan jo være olje, den gir jo fuktighet. Før hadde jeg extension fra So cap, og der kjøpte jeg en olje som var "ment" for det håret. Det skulle bare brukes i lengden, og ikke oppe i krona. Den samlet tuppene og gav glans. På det håret jeg har nå, bruker jeg noen dråper med et shine serum fra KMS. Er jo veldig lite som skal til her, ellers ser det fett ut. Men... er det ikke bedre å klippe vekk noen cm, enn at det en ser at det er påsatt? Det ser jo ikke pent når det er så flisete i tuppene. Jeg klipte vekk 4-5 cm på mitt, og nå er det ikke mulig å se at det er satt på. K pak er dyrt i Norge som alt annet, men jeg pleier å handle på lookfantastic. http://www.lookfantastic.com/hair/joico/k-pak-(reconstruct)
crien Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Takk skal du ha! Skal se litt på den siden! Kommer det toll og greier i tilleg der? Hvis man handler over så så mye? Jeg burde vell kanskje klippe vekk litt, det ble veldig fort slitt i tuppene.. skal se hva jeg får gjort!
California Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Takk skal du ha! Skal se litt på den siden! Kommer det toll og greier i tilleg der? Hvis man handler over så så mye? Jeg burde vell kanskje klippe vekk litt, det ble veldig fort slitt i tuppene.. skal se hva jeg får gjort! Lookfantastic er trygt å handle fra, men moms kommer i tillegg dersom du handler for mer enn 200kr. Ellers har jeg hørt mye positivt om Joico K-Pak, skal teste det ut selv neste gang jeg går tom for hårkur.
laperla Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Takk skal du ha! Skal se litt på den siden! Kommer det toll og greier i tilleg der? Hvis man handler over så så mye? Jeg burde vell kanskje klippe vekk litt, det ble veldig fort slitt i tuppene.. skal se hva jeg får gjort! Bare hyggelig:) Du må betale shipping på lookfantastic. Det varierer etter hvor mange produkter du kjøper. Jeg handler så og si alle mine hårprodukter der. En gang har jeg måttet beltale toll (når jeg handler for over 200kr), det var ca. 150 kr. Uansett tjente jeg på det.
laperla Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Lookfantastic er trygt å handle fra, men moms kommer i tillegg dersom du handler for mer enn 200kr. Ellers har jeg hørt mye positivt om Joico K-Pak, skal teste det ut selv neste gang jeg går tom for hårkur. Åh ja, virkelig. Den serien har redda håret mitt i allefall. Har en veldig skada/behandla hår skal en bruke både proteinkuren og fuktighetskuren.
crien Skrevet 4. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2008 Åh ja, virkelig. Den serien har redda håret mitt i allefall. Har en veldig skada/behandla hår skal en bruke både proteinkuren og fuktighetskuren. Proteinkuren, lust til å linke til den? eller nevne den med navn? Jeg tror ikke jeg så den når jeg var der inne!
laperla Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Proteinkuren, lust til å linke til den? eller nevne den med navn? Jeg tror ikke jeg så den når jeg var der inne! http://web.tendenz.net/joico.asp?product=joico&subline=&show=76 Det her er den proteinkuren jeg mente... http://web.tendenz.net/joico.asp?product=joico&subline=&show=78 Og fuktighetskuren...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå