Gå til innhold

Forhold til en mye eldre mann

Gjest "ungjenta"

Anbefalte innlegg

Gjest "ungjenta"

Er det noen av dere som har hatt forhold til en mann som har vært såpass mye eldre?

Jeg er midt i 30-åra selv, og han er like gammel som mamma...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en liten fling med en som er 16 år eldre enn meg for ikke lenge siden (jeg er tidlig i 30-årene).

Alderen var igrunn ikke noe issue, ihvertfall ikke for meg. Nå er vi veldig like, og det føles som vi er på samme plan mentalt. Merker dog at han har mye mer livserfaring enn meg - noe som jeg bare syns er tiltrekkende.

Nå ble ikke dette noe av da (av andre årsaker), så jeg kan ikke akkurat si hvorvidt det hadde fungert eller ikke. Men jeg tror ikke aldersforskjellen hadde hatt noe å si på om det hadde fungert eller ikke heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nå ikke akkurat en nyutsprunget rose, selv, hvis du er i midten av 30-årene. Dobbeltmoralen lenge leve, men jeg hadde hatt større betenkeligheter om du hadde vært i begynnelsen av 20-årene og hatt et forhold til en som nærmet seg 50, om det da ikke hadde dreid seg om en sugar-daddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...nyutsprunget rose :fnise:

Jeg har ikke hatt et forhold til en så mye eldre mann selv, og jeg kunne ikke tenkt meg det nå. Når du selv blir 50, så er han i 70-årene.. I deres tilfelle så tror jeg ikke det er så mye mental forskjell, men rent fysiologisk så er det stor forskjell. Den vil dere nok bare merke mer og mer til, etter som årene går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det går sikkert fint nå, men jeg vet om mange spreke kvinner i 40/50-årene som verker etter å oppleve verden, men en gammel mann holder dem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "ungjenta"
Du er nå ikke akkurat en nyutsprunget rose, selv, hvis du er i midten av 30-årene. Dobbeltmoralen lenge leve,

Nuvel, unge dame... Rolig i svingene ;)

Selv om man har passert 30 så er ikke årene deretter konturløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, unge dame... Rolig i svingene ;)

Selv om man har passert 30 så er ikke årene deretter konturløse.

Jeg er i de samme konturløse årene som deg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som har hatt forhold til en mann som har vært såpass mye eldre?

Ja jeg har hatt flere forhold til eldre menn - henholdsvis 20 år, 23 år og 32 år eldre. Forholdene var da jeg var 23, 28 og 30 ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Casey
Jeg er i de samme konturløse årene som deg... ;)

30-årene er på ingen måte konturløse. Det vet dere vel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...