kitekatt Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Har fått DENNE og er littskeptisk. Den er veldig oljete i konsistensen (selv etter risting) og man skal ta den på med bomullsdott og repetere til bomulsdotten er ren. Jeg brukte 5 bomullspads før den ble ren. Synes jeg stod igjen med masse olje på huden så jeg skylte faktisk ansiktet etterpå, men så jo at jeg ikke fikk det av da. Vannet boblet liksom på huden. man skal ikke trenge å skylle, men...all den oljen da?? Det kjennes riktignok bra ut nå etterpå, men er litt skeptisk. renser den skikkelig og tetter den ikke porer etc? Pleier dere skylle etterpå? Dette skulle være enkelt, men jeg synes nå det er enklere med en melk man smører på, skyller av og drar over med toner jeg da....vet ikke, kanskje det bare er uvant? Hvis det er pleiende oljer så er det kanskje bra å la det ligge igjen på huden før krem. Ikek vet jeg. prøvde den faktisk på øynene også og det gikk bra.l Men burde kanskje ikke bruke den der? mange spørsmål. Endret 31. mars 2008 av kitekatt
kitekatt Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2008 Feil i linken? Ups Takk, riktig nå!
Kosemose Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg brukte den for en lang periode for noen år siden, og var veldig fornøyd. Etter at jeg sluttet å bruke den, hadde jeg den fortsatt til reisebruk. Jeg husker ikke eksakt hvordan jeg kjente meg etter bruk (som sagt, kanskje fem år siden jeg brukte denne), men husker ikke at det var noe negativt, tvertimot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå