Lemon Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 Jeg har den siste tiden fått sansen for norske spillefilmer, jeg. Villmark feks. var jo steinbra, for ikke å snakke om Elling! Hvilke norske filmer liker du?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #2 Skrevet 7. mai 2003 Elling syns jeg var veldig bra. Også syns jeg den filmen med Herborg kråkevik var ganske bra..Husker ikke hva den heter :oops: .. Har veldig lyst til å se Villmark også. Har hørt mange si den er bra..
Arwen Skrevet 7. mai 2003 #3 Skrevet 7. mai 2003 Elling var knallbra, ler fortsatt når jeg tenker på surkålpoeten. Ellers likte jeg veldig godt en samarbeidsfilm som kom for noen år siden (Norge-Dannmark og noen flere land, husker ikke helt :oops: ) Husker ikke hva den het men.. meget bra.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #4 Skrevet 7. mai 2003 Ellers likte jeg veldig godt en samarbeidsfilm som kom for noen år siden (Norge-Dannmark og noen flere land' date=' husker ikke helt :oops: ) Husker ikke hva den het men.. meget bra.[/quote'] Kan det være Insomnia du tenker på?
Arwen Skrevet 8. mai 2003 #6 Skrevet 8. mai 2003 Nei, det er ikke insomnia tror jeg ganske sikkert. Skal prøve å finne det ut jeg. Blir veldig nysgjerrig selv også på hva den heter
Arwen Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 Filmen heter Misery Harbour. (La inn linken til filmen også jeg hvis noen lurer... :D ) Var faktisk på premieren til denne filmen samen med skuespillerne. Ganske gøy
Gjest Cruella Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 Mange bra norske filmer. Villmark er kjempespennende. Har også stor sans for Eggs. L-B
Tjorven Skrevet 8. mai 2003 #9 Skrevet 8. mai 2003 Norske filmer kan være veldig bra det, bl.a. liker jeg Søndagsengler veldig godt.
Eowyn Skrevet 8. mai 2003 #10 Skrevet 8. mai 2003 Elling, veldig bra film. Villmark var heller ikke så verst,også en av de bedre norske filmene jeg har sett. Jeg husker i min barndomstid, at Håkon Håkonsen var sååååå bra film. Trolig fordi jeg syns han gutten som spilte Håkon var så kjekk. :D
Lykkeliten Skrevet 8. mai 2003 #11 Skrevet 8. mai 2003 Er enig i at mange norske filmer er veldig bra, men har dere sett Svidd Neger?? Har aldri blitt så sjokkert underveis i en film før... Helt syk og morsom - anbefales!
Gjest Diva Skrevet 8. mai 2003 #12 Skrevet 8. mai 2003 Det første som dukker opp i hodet mitt når jeg tenker på norske filmer, er De dødes tjern Den er kanskje ikke den beste filmen som er laget, og ikke sååå gode filmtricks heller. Men den er kjempespennende og karakterene er utrolig flotte! Leste også boken, og likte begge :D Har forresten filmen på tape hjemme
Juliet Skrevet 8. mai 2003 #13 Skrevet 8. mai 2003 Elling er den beste norske jeg har sett hittil. Synes også at Jeg er Dina var veldig bra, good story...
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2003 #14 Skrevet 8. mai 2003 Filmen heter Misery Harbour. (La inn linken til filmen også jeg hvis noen lurer... :D ) Ja selvfølgelig..Det var jo DEN jeg mente!! :oops: Den gikk jo på Tv2 her for et par uker siden..Skjønner ikke hvorfor jeg blanda inn Insomnia, men det er fort gjort å gå i surr..
Ruby Skrevet 9. mai 2003 #15 Skrevet 9. mai 2003 Jeg liker den gamle "De dødes tjern", ellers er det også flere herlige norske filmer som Søndagsengler, Tyven Tyven, Døden på Oslo S og selvfølgelig Elling!!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #16 Skrevet 9. mai 2003 Slamer fra kjøkkenet er min favoritt. Elling er jo og høyt der oppe. Detektor er jo fin da. Eggs er jo helt konge. Budbringeren og Amatørene.
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #18 Skrevet 14. mai 2003 De dødes tjern er den ultimate norske klassiker! Må Ses Suz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå