Gjest nettdame Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har vært på en nettside siden januar, og tenkte jeg skulle stå der fram til sommeren, har iallefall betalt en stund framover. Og så har jeg endelig blitt kjent med en mann da, som virker lovende. Vi passer godt sammen, har samme yrke, samme interesser og i samme livssituasjon m.m. -Har mailet et par uker, og igår kom vi oss på vanlig mail og sms. Har ikke snakket på tlf enda, men regner med at vi gjør det i løpet av uka.-Ganske nytt, altså, men vi har funnet tonen på nettet i det minste. Så spørs det,da. Det blir nok ikke noe møte i RL med det første, siden vi bor på hver vår side av landet, så vi må nok holde oss til mail og tlf så lenge. Vi er begge relativt mobile og flyttbare, så den biten er ikke noe problem egentlig. Men jeg kan ikke se for meg at vi møtes særlig før sommeren kanskje. Og siden jeg nå har lyst å bli enda bedre kjent med denne mannen, så har jeg hverken ork eller tid til å involvere meg med flere om det skulle bli aktuelt. Hva han gjør, legger jeg meg sjølsagt ikke opp i, foreløpig. Men jeg liker heller ikke å være pålogga når jeg ser at han er der, av en eller annen grunn. (hvorfor er det slik? vi har jo ikke noe forhold!) Nå er heller ikke han så veldig mye pålogga da. Det hadde vært litt enklere om vi hadde møtt hverandre i RL, for da ville jeg hatt en viss peiling på om dette var noe jeg ville satset på eller ikke. Så denne fasen er litt kinking, syns jeg- det er liksom hverken/eller......jeg kan jo ikke akkurat si at jeg har funnet mannen i mitt liv, og satse alt på en hest i denne fasen. Samtidig som det frister lite å involvere seg med andre. Tanker eller erfaringer fra andre i samme situasjon?
Fredrik=) Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 hvorfor kan du ikke bare møte han? om du tenker på at du kan finne på å flytte for han kan du vell fly og møte han om ikke så lenge? ring han å hør hva han menner om det. du kan jo forklare situasjon som du har forklart den her. desuten sommern kommer før du aner det. og de pengene du har betalt for å være medlem på den siden er ikke av betydning i denne sammenhengen. om det ikke frister og involvere seg med andre gjør du bare ikke det.
Gjest nettdame Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 og de pengene du har betalt for å være medlem på den siden er ikke av betydning i denne sammenhengen. Må bare få understreke at pengene har null betydning her, det er mer at jeg på en måte lar sjansen gå fra meg til å bli kjent med andre i denne tiden. Men som du sier, når jeg ikke føler for å ta kontakt med andre, så skal jeg heller ikke gjøre det, for liksom å gardere meg. Det føles jo helt feil. Jeg har jo lyst å møte ham, men syns det er litt tidlig enda.......eller kanskje ikke?
Fredrik=) Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 gjore noe lignende for ikke så lenge siden. var aldri tenkt og bli noe seriøst da. bare en venninde av en veninde jeg kom i prat med over nette. vi skrev MYE vi hadde en plan avtale om at hun skule komme en stund senere. men i fylla over tlf fram skyndet vi det. hun bestillte billetter og kom og bodde her en uke, gikk kjempe fint:) om det ikke funker er det altids folk å møte senere. har selv noen ganger tidlig i start fasen valgt og liksom være litt på sjekkern selv om jeg ikke har hatt noe ønske eller behov for dette. bare som en slags forsikring mot og bli for innvolvert (og muligens såret) for tidlig. men synes ikke du skal gjøre det. bedre å satse hvis du har tro på det:) men tror ikke det lureste du gjør er å kreve det samme av han. han legger nokk andre på hylla av seg selv om ting ser ut til og gå rett vei:) veit bare at de gangene noen har bedt meg love evigtroskap veldig tidlig har jeg blitt skeptisk, det samme når jeg har bedt noen om det. er kanskje litt tidlig nå, men kan du ikke snakke med han om det da? så kan dere planlegge et møte om ikke så lenge?
Gjest nettdame Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Vi har mailet jevnt og trutt, og oppdager stadig felles interesser, men fyren fant ut at siden jeg ikke har fasttelefon, så blir det så dyrt å ringe, for vi kommer nok til å snakke hele kvelden, som han sa. Hm, gjerrig, altså? Ellers foreslo han at jeg kunne jo hive meg i bilen og komme en tur til han, siden jeg skreiv at jeg likte godt å kjøre bil. (flere timers biltur). Men det kommer aldri på tale, for min del, siden vi ikke har snakket på tlf enda. Har gjort bommerter før på den måten, så jeg vil ta det rolig. Og jeg syns egentlig at det var et tullete forslag fra hans side. Men det kan jeg jo ikke godt si,da. Så mitt spørsmål blir: hva skal jeg svare han?
Fredrik=) Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 litt merkelig å skylde på at tlf er dyrt. for det er det jo ikke. kanskje han bare er litt nervøs for å ringe deg? kan du ikke si det som det er da? at du synes de blir litt rar og kjøre langt for å møte noen du ikke har snakka med. insister på at han ringer deg eller bare ring han? send ei mld og spør hva han gjør om han ikke gjør noe spess så bare ring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå