Gå til innhold

Hår og makeup..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Nå begynner jeg å bli ganske så frustrert og stressa her... :sukk:

Klarer ikke å finne ut hvor jeg skal ordne hår og sminke den store dagen!!

Har hørt èn plass hvor de skulle ha 2000,- for begge deler, men der hadde de ikke mulighet til å ta imot både meg og mine to forlovere.

En annen plass hadde de ledig time til sminke men ikke til hår.

Dermed kan jeg ordne sminken der, men må en annen plass for å sette opp håret. Dette føler jeg blir litt stress i tillegg til at det kommer på over 3500,- bare for meg!!

Hjelp... Vil gjerne få ordnet begge deler på samme plass, eller i allefall ikke så langt fra hverandre... Og helst uten at det blir så fryktelig dyrt.

Så, er det noen her inne som har noen som helst erfaring eller kunnskap om frisører/makeupartister i Kristiansand?? Hadde blitt veldig glad om noen hadde visst om noen de kunne anbefale.. Eller IKKE anbefale :)

Gjest smotti
Skrevet

Har hørt èn plass hvor de skulle ha 2000,- for begge deler, men der hadde de ikke mulighet til å ta imot både meg og mine to forlovere.

Dermed kan jeg ordne sminken der, men må en annen plass for å sette opp håret. Dette føler jeg blir litt stress i tillegg til at det kommer på over 3500,- bare for meg!!

Hjelp... Vil gjerne få ordnet begge deler på samme plass, eller i allefall ikke så langt fra hverandre... Og helst uten at det blir så fryktelig dyrt.

Så, er det noen her inne som har noen som helst erfaring eller kunnskap om frisører/makeupartister i Kristiansand?? Hadde blitt veldig glad om noen hadde visst om noen de kunne anbefale.. Eller IKKE anbefale :)

Når dato er det snakk om? Og må du være i kristiansand sentrum?

Skrevet

Hei!

Jeg skal få ordnet både hår og sminke på adam og eva i lillemarkens, der skal jeg skifte også. de hadde tid til både meg og min forlover. sminken tror jeg vi gir ca 400 for pr pers og håret gikk på timepris, tror det var 700 i timen, og det var en av de mer rimelige prisene jeg fant i kr.sand, i tillegg så er hun kjempeflink der, du må spørre etter siw, det er hun som skal ordne mitt hår og sminke, lykke til:-)

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Smotti: Vil helst være i Kristiansand sentrum, da vi bor der i tillegg til at vielsen skal være der. Men kan jo selvfølgelig være LITT utenfor byen.. Datoen er 19.Juli :)

Mimi82: Var og spurte på adam og eva i lillemarkens.. De kunne nesten ikke svare på noenting, men de TRODDE ikke de hadde mulighet til tre personer på en formiddag.. Vaktlista var ikke klar enda.. Så de sa at jeg burde bare bestille en annen plass! :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...