yoga Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Litt grønn som jeg er på dette området, så jeg spør jeg :-) Så: Mine planer er å få strammet opp og å bygge muskulatur, og foreløpig er dette noe som foregår hjemme og ved bruk av naturen. Hjemme: 4-5 dager i uken har jeg hatt økter på ca 20-30 min, med div pilates øvelser (f.eks planken o.l) og med fokus på mage og lår. Ute: Ca 3 ganger i uken går jeg fort (med noen små intervaller med løping) i en times tid. Ellers har jeg en ganske aktiv hverdag. Jeg skal ikke ned i vekt, men som sagt bli i bedre form. Jeg har en ganske høy forbrenning som vil si et ganske stort inntak av næring, men jeg har et sunt kosthold. Spiser 4 hovedmåltider + som regel et mellom måltid. Så dere her som har god peiling på dette: virker dette som en grei måte å få strammet opp, bygge muskulatur på? Og jeg tar gjerne i mot idéer :-)
Mehe Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg skal ikke påstå at jeg har god peiling, men jeg ville kuttet ut pilatesøvelser, og trent styrke med fokus på sett og repetisjoner i stedet (evt. spedd på med en pilatesøkt i tillegg, siden dette er bra for å forebygge skader og ryggproblemer, men ikke særlig bra hvis målet er muskelvekst).
yoga Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2008 Hva slags sett og repitisjoner ville du anbefalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå