Nausicaä Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker blått Gilette Venus-blad på Vibrance-skaft (batteriet inni begynte å ruste - skummelt!). Har bestilt Ultra Shave-kremen fra barbershop, fordi jeg hørte så mye bra om den. Hvordan fjerner du hår på leggene? Hvilke produkter bruker du/Hvor går du? Er du fornøyd?
Miel Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Bruker epilator, men drar over med høvel hvis jeg vil ha det absolutt helt glatt, for epilatoren får ikke med seg alt, dessverre (jeg har veldig tynne hår).
Wildy Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Samme som Miel; epilator og høvel en gang i ny og ne.
Miel Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Braun Silk Epil Xelle (det finnes forvirrende mange modeller, men de er i grunnen like, det er fargen og tilbehøret som varierer). Min kostet ca 600, men var da uten barberhode - med et slikt koster den gjerne 1000.
Aurela Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Som regel høvel (da med Dove-dusjsåpe som "barberkrem"), ellers bruker jeg epilator i ny og ned
Nausicaä Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 Som regel høvel (da med Dove-dusjsåpe som "barberkrem"), ellers bruker jeg epilator i ny og ned Hvilken type høvel? Mac3? Engangs fra ICA/H&M? Venus? Er du fornøyd med resultatet du får?
Aurela Skrevet 31. mars 2008 #9 Skrevet 31. mars 2008 Hvilken type høvel? Mac3? Engangs fra ICA/H&M? Venus? Er du fornøyd med resultatet du får? Vanlig venus (den billige lyseblå). Brukte Venus Devine(?) en stund, men den er noen kroner dyrere og resultatet blir det samme. Venus Devine hadde også noe "kliss" på seg (som sikkert skulle hjelpe som barberskum), hvertfall, når jeg la fra meg høvellen i dusjen ble dette klisset igjen i dusjen, type klistret seg litt
Essie_ Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Hvordan fjerner du hår på leggene? Hvilke produkter bruker du/Hvor går du? Er du fornøyd? Barberer/epilerer/vokser litt ettersom. Tror jeg har epilator fra Braun (kostet 700 for to hoder til epilering + 1 hode til barbering.
Goldilocks Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Veet voksstrips for det meste, barberer med venus høvel nå og da
Gjest Fren Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 (endret) ... Endret 7. oktober 2008 av Fren
Geertruida Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Jeg vokser legger og bikini hver 4 uke. Har en venninne som driver salong og som gir meg litt rabatt (veldig snill). Under armene bruker jeg høvel, hver morgen i dusjen.
Lille Ballerina Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Jeg bruker Intuition Den er super! :-D
milla-mor Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 Fjerner hårene...? Det er det dummeste jeg har hørt. Fjerner dere hår under armene òg da, liksom? Og bikinilinjen? Haha, ja, det hadde tatt seg ut! Finnes det forresten extensions til legg-hårene? Mine vokser så sakte, og jeg har en hot date snart
snooops Skrevet 1. april 2008 #16 Skrevet 1. april 2008 Hva er rart med å fjerne hårene? Hva skal man si da? Ta de bort?
Gjest Golden Girl Skrevet 1. april 2008 #17 Skrevet 1. april 2008 Bruker vanlig Venus høvel. Ikke noen av de dere nye med vibrator, innebygd gel osv. Men det er nesten vanskelig å finne vanlig høvel nå som alle de high-tech har kommet... Ellers bruker jeg bare vann eller dusjgel for å få det til å skli. Barberer cirka to ganger i uka.
milla-mor Skrevet 1. april 2008 #18 Skrevet 1. april 2008 Hva er rart med å fjerne hårene? Hva skal man si da? Ta de bort? Det var ikke måten det ble skrevet på, men at noen i det hele tatt gjør det! Herregud, liksom... Snart er det vel noen som sier at de napper øyenbrynene òg. Eller filer neglene i form, istedenfor å bare røske dem av... Noen er bare altså så overfladiske.
Gjest Gjest_Leni_* Skrevet 1. april 2008 #19 Skrevet 1. april 2008 Det var ikke måten det ble skrevet på, men at noen i det hele tatt gjør det! Herregud, liksom... Snart er det vel noen som sier at de napper øyenbrynene òg. Eller filer neglene i form, istedenfor å bare røske dem av... Noen er bare altså så overfladiske. Så morsom du var da
milla-mor Skrevet 1. april 2008 #20 Skrevet 1. april 2008 Så morsom du var da Takk, takk :bukke: I motsetning til deg, får jeg vel si... Men du kan jo alltids øve. April-ironi har sine baksider. Du òg, tydeligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå