Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei, noen som har noen tips til morsomme ting man kan finne på? Skal ut å spise,noe man kan finne på under middagen og etterpå?
BayliZ Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Ville jo ha lagt inn en aktivitet av noe slag som alle kan delta i. Alla Gladiators, paintball, lazerworld, spa...etc...
Gjest SG Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Jeg hadde mitt utdrikningslag i helgen og det var: HELT FANTASTISK!!! Jeg hadde det så vanvittig bra. Jeg ble kidnappet på lørdag, de tok på meg en kjempesøt prinsesse skjørt og så bar det ut på byen . Det var vanvittig koselig, og alle 13 stk kosa seg med drinker , sang og dans. På slutten av kvelden fikk jeg streng beskjed av forloveren min at jeg måtte legge meg så fort som mulig ettersom hele neste dag var proppfull av aktiviteter Oy tenkte jeg , siden jeg var kjempesliten. Jeg måtte stå opp kl 7 (la meg kl 4 ). Dusja, spiste frokost og så ble jeg igjen hentet. Denne gangen fikk jeg beskjed at jeg måtte pakke ned bikini og et fint antrekk , for vi skulle nemlig tilbringe en hel dag på: HOLMEN FJORDHOTELL! http://www.holmenfjordhotell.no/ Jeg trenger ikke å forelle engang hvor fantastisk hele dagen var!! Dette var altså DRØMMEHELGEN min Jeg ville bare fortelle at det finnes iallefall to ting du kan gjøre på utdrikningslaget som fungerer helt UTMERKET!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå