Gå til innhold

Egoistisk kjæreste?

Fremhevede innlegg

Gjest pil og bue
Skrevet

Kjæresten min liker veldig godt å ta meg på måter som gjør at jeg ikke kommer i det hele tatt, feks doggy, og da må jeg i så fall stresse fælt med meg selv.

Og det blir litt sånn kjør på, her kommer jeg.

Enda jeg har veldig lett for å komme i de vanligste stillingene.

Dersom jeg gjør ham oppmerksom på dette så ender det som regel med at han ikke gidder å ha sex med meg på langt nær så ofte.

.....Er ikke dette temmelig egoistisk?

Jeg tar initiativ, sier aldri nei, liker å tilfredstille ham, og jeg hadde ikke likt å ha sex med ham uten å ha tilfredsstilt ham.

Så hvorfor vil han ikke tilfredstille meg? Jeg får orgasme kanskje hver 4. gang.

Pleide å få hver gang.

is it just me???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Går det ikke an at dere begynner i en posisjon hvor du kan komme, så evt bytte til "tut og kjør"-stilling etterpå? Det er i alle fall sånn vi gjør det hjemme hos oss. Hun er glad og fornøyd, og det er jeg også.. Men jeg ville ikke syntes det var like moro om det bare var meg som kom, da. Det kan jo hende at din kjæreste ikke har vurdert det sånn..

Skrevet

Jeg har vært i samme situasjon og det løste seg ved at jeg da satte ned foten og sa nei når han ville ha sex. Dette for å unngå at "han" fikk det som han ville uten at jeg gjorde det. Dett var for å vekke oppmerksom heten hans, for på min ex fungerte det ikke å ta opp noe. Han måtte få kjenne på kroppen hvor fælt det er å være gra og ikke få det som man ønsker:P

Og når han spurte hvorfor så tok vi oss en prat om det og løste det med at vi ble enige om å variere litt mer på stillingene slik at begge ble tilfredsstilt.

Gjest pil og bue
Skrevet

Jo, før så var det slik at jeg kom først og så 'kjørte han på' etterpå. Men da ville han sjelden ha sex.

Nå vil han mye oftere fordi han får gjøre det slik han liker det best.

Føles litt teit egentlig, men jeg vil jo at han skal ville ha meg selv om han ikke tar så innmari hensyn til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...