miratira Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Vi har akkuratt flyttet sammen og har hatt det litt tøft de siste månedene.. Det har bedret seg veldig nå, men føler at jeg vil gjøre noe spesielt for han.. Noen som har noengode forslag?
B.A. Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Det finnes masse tråder allerede om dette hvis du leter litt. Å kommer jo ann på hvordan han er, hva han liker, hva han ikke liker. Jeg hadde blitt veldig glad hvis noen hadde gjort noe i huset som jeg ikke liker å gjøre sånn at jeg kunne la vær å tenke på det ei stund:) Ellers er jo alt som viser hvor mye en setter pris på en person en bra ting.
HeleneHarepus Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Lage middag, pynte bordet med blomster og levende lys. Ta hxn med ut på restaurant og se en film/teater/konsert/Stand up el. Forføre vedkommende etter å ha massert i romantiske omgivelser. Shinet huset uten at den andre vet om det. Kjøpt en cd, skrevet et romantisk kort hvor du beskriver hvor glad du er i vedkommende. Skaffet barnevakt og reist bort en helg. Lei eller kjøp en film, pop popcorn og legg bena på bordet. Vær turist i egen by. Spør hvordan den andre har hatt det på jobben/skolen. Kyss masse.
Alice Ayres Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Vet du, å gi et svar på et slikt spørsmål er umulig. Det er nemlig bare du som kjenner kjæresten din av oss her inne. Folk er veldig forskjellige når det gjelder smak og behag. Jeg mener ikke å komplisere ting, men det kan jo hende kjæresten din synes en fisketur er avslappende, og at en middag med stearinlys bare er stressende.
Teriyaki Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Vet du, å gi et svar på et slikt spørsmål er umulig. Det er nemlig bare du som kjenner kjæresten din av oss her inne. Folk er veldig forskjellige når det gjelder smak og behag. Jeg mener ikke å komplisere ting, men det kan jo hende kjæresten din synes en fisketur er avslappende, og at en middag med stearinlys bare er stressende. Men det går jo an å komme med forslag, så kan TS vurderre om det kunne passet for han/henne. Selv hadde jeg satt sotr pris på middag med levende lys, et kort hvor han fortalte meg hvorfor han er så glad i meg, kanskje en tur i dusjen sammen, oppvarting på soverommet. Alt dette på samme kveld hadde fått meg helt i hundre! Frokost på senga hadde jeg også likt. Eneste problemet er at hver gang han står opp før meg, står jeg som regel opp seinest en halvtime senere. Har dere hytte som ikke er så langt unna? Evt. muligheter til å låne en? Da kan du dra dit på forhånd for å ordne det romantisk og koselig, så kan du dra og hente h*n/be h*n om å komme dit, være pyntet og pen, og gjør en skikkelig helaften ut av det med vin, biff osv. Endret 31. mars 2008 av Teriyaki
Alice Ayres Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Men det går jo an å komme med forslag, så kan TS vurderre om det kunne passet for han/henne. Selv hadde jeg satt sotr pris på middag med levende lys, et kort hvor han fortalte meg hvorfor han er så glad i meg, kanskje en tur i dusjen sammen, oppvarting på soverommet. Alt dette på samme kveld hadde fått meg helt i hundre! Frokost på senga hadde jeg også likt. Eneste problemet er at hver gang han står opp før meg, står jeg som regel opp seinest en halvtime senere. Har dere hytte som ikke er så langt unna? Evt. muligheter til å låne en? Da kan du dra dit på forhånd for å ordne det romantisk og koselig, så kan du dra og hente h*n/be h*n om å komme dit, være pyntet og pen, og gjør en skikkelig helaften ut av det med vin, biff osv. Joda, og veldig gode forslag, men dette virker som typiske jenteting. Hvis jeg skulle ha overrasket mannen med noe på hans premisser, hadde det være følgende: Jeg ville ha sørget for barnevakt, bestilt hotellrom for helgen, pakket en weekendbag for oss begge, og bedt ham om å komme til hotellet, hvor han ringer meg på mobilen for å få rede på romnummeret. Oppe på rommet ville jeg ha ventet iført sexy undertøy, favorittleketøyene våre, og tilbud om å dra på swingersklubb senere, hvor vi kunne treffe et annen par eller en jente. Men det er nå meg og min mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå